Cydia op de iPod Touch 2G? 8gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPod Touch 2G 8GB met de versie 4.1 (nieuwste) de versie bevalt me goed maar ik wil graag Cydia erop hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia op de iPod Touch 2G? 8gb
Hoi,
Ik heb een iPod Touch 2G 8GB met de versie 4.1 (nieuwste) de versie bevalt me goed maar ik wil graag Cydia erop hebben zodat ik meer apps erop kan zetten. Weet iemand hoe ik dat doe? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan helaas niet, want je zit op versie 4.1.
|
|
|||
|
|||
Oh, hoe kan ik terug? is dat mogelijk? ik wil graag terug naar 3.1.2
Ik hoop dat je me verder kan helpen |
|
||||
|
||||
Je kunt alleen terug naar lagere versies, als je je SHSH blobs op dat moment hebt opgeslagen.
D.m.v. cydia of TinyUmbrella. Anders kan het niet. |
|
|||
|
|||
dat heb ik niet, kan je nergens dat SHSH bestand van die versie 3.1.2 downloaden??
|
|
||||
|
||||
Nee, elk SHSH blob is uniek en verbonden aan 1 apparaat.
Je zal moeten wachten tot 4.1 gejailbreaked kan worden. |
|
|||
|
|||
oh dan wacht ik daar wel op, wat houd jailbreaken precies in ? :$ je moet toch naar www.jailbreakme.com gaan en dan is die toch gejailbreaked? en staat dan direct cydia op het home-screen en kan je direct games downloaden?
|
|
||||
|
||||
Jailbreaken is ervoor zorgen dat je apps kan downloaden en installeren die niet goedgekeurd zijn door Apple.
JailbreakMe is een jailbreak-methode, die is gemaakt door Comex en ondersteund versies niet hoger dan 4.0.1. SHAtter, daar zul je waarschijnlijk je PC bij nodig hebben, en is niet zo 'gemakkelijk' als Jailbreakme. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hahaha waarom niet?
Het is wel ietsjes moeilijker dan Jailbreakme, maar het is nog steeds te doen. Ik denk dat het binnen een paar muisklikken is gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar als die gejailbreaked is staat dan gelijk cydia op de home-screen en is die dan gelijk gereed? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak
Misschien kan deze handleiding je helpen: Jailbreak iOS 4 with PwnageTool 4.1 [How to Guide] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan al niet!! ik heb een mc model en daar staat dat het niet werkt op mc model Laatst gewijzigd door WDS001; 12-09-10 om 20:22. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Dan zal je nog even geduld moeten hebben tot er een jailbreak voor firmware 4.1 komt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat werkt sowieso al niet, omdat die handleiding voor iOS 4.0 is en niet iOS 4.1
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jup, nu maar hopen dat die nieuwe jailbreak snel uitkomt
Laatst gewijzigd door Pl0xs; 12-09-10 om 20:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 3G 8gb | Marcel94 | Jailbreak | 1 | 11-10-10 22:47 |
iPod Touch 8gb V3 | LIL...$uri | iPhone algemeen | 4 | 12-04-10 22:34 |
Ipod touch 8GB | koenverbruggen | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 21:24 |
|
|