iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Wanneer Jailbreak 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71747-wanneer-jailbreak-4-1-a.html)

mulderslag 26-09-10 22:32

ik heb al gedoneerd, ongeacht of het lukt of niet.......ik vind het klasse dat ze doorgaan.
Ik weet niet of jullie de vorige jailbreak mee geleefd hebben?
Hij kon toen veel geld voor vangen maar heeft resoluut geweigerd!!

HackAzz 26-09-10 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag (Bericht 570914)
ik heb al gedoneerd, ongeacht of het lukt of niet.......ik vind het klasse dat ze doorgaan.
Ik weet niet of jullie de vorige jailbreak mee geleefd hebben?
Hij kon toen veel geld voor vangen maar heeft resoluut geweigerd!!

Je hebt helemaal gelijk! Voor hun inzet en doorzettingsvermogen, verdienen ze zeker al een donatie! Ongeacht of het nu wel of niet werkt. Mijn welgemeende excuses.

mulderslag 26-09-10 22:43

Mijn bericht was niet op jouw gericht maar meer in het algemeen.....

Ik schaam me soms dood als ik de dwingende eisen van bezoekers hier zie....kom op met die jailbreak........we mogen blij zijn dat ze het nog doen.

Natuurlijk duurt het mij ook te lang, maar neem van mij aan als ze hem hebben plaatsen ze hem ook.

Het spreekwoord komt weer uit: geduld is een schone zaak!!


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HackAzz (Bericht 570916)
Je hebt helemaal gelijk! Voor hun inzet en doorzettingsvermogen, verdienen ze zeker al een donatie! Ongeacht of het nu wel of niet werkt. Mijn welgemeende excuses.


JasonXGaming 26-09-10 22:50

Ik sluit me aan bij Mulderslag. Ook ik heb 25 dollar gedoneerd en al is me de JB veel meer waard. Respect verdienen ze absoluut en een beetje geduld van onze zijde is zeker op zijn plaats.

Ik ben ook "afhankelijk" van de JB voor mijn leuke apps, maar even zonder die apps laat me wel weer zien hoe belangrijk werk het DevTeam doet!

komt goed mensen..Wederom verwijs ik naar Mulderslag...

Geduld is een schone zaak!

HackAzz 26-09-10 22:51

Aaah gelukkig maar... Inderdaad nog even geduld hebben, ik hoop wel dat hij voor 28 oktober gereleased wordt want ik ben dan n.l. Jarig. Zou zeker een fijn kado zijn, en misschien een stimulans voor de makers. Hehehehehehe :-) nog een fijne jailbreakloze zondag :p

sapermun 26-09-10 23:21

feiten:
1.Release vóór xx November(vóór de release van 4.2 maw).
2.De enige betrouwbare bron is Dev-Team Blog (met lijst van de tweeters)

en dat na 51 pagina's :D

trouwens over die donations:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dev-team blog
Donations to /dev/null
We’ve seen some comments about you lovely people wanting to donate money to us. We’d just like to say that we DO NOT accept donations. There is no paypal account associated to us, there is no way to donate to us, we do this as a hobby and don’t want to be paid and we fund all of this ourselves and it works out just fine.
Anyone who says “donate to DevTeam” in our name is lying, so don’t send them anything, you’ll just fund their crack habit.
Keep your dough for the lovely shiny Apple products, we think you’ll need it.
If you do want to send us something, please send a scan of a postcard from your city, handwrite a nice message scan it and sent it over to blog@iphone-dev.com
We p***** old fashioned courtesy over flashing animated location maps, we are simple like that. We’ll post the best ones on a page on the wiki.
Also if you are interested you can look at our favorite foods but again you can’t send us these!
/dev/null information here

>>>>>>>>>>>>>

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasonXGaming (Bericht 570936)
Ik sluit me aan bij Mulderslag. Ook ik heb 25 dollar gedoneerd ...

in 't beste geval ben je een leugenaar :p

LabTeov 26-09-10 23:48

Die Blog is inderdaad de enigste die echt 100% betrouwbaar is, maar die andere site's zijn gewoon blogs..

De mensen die daar posten halen hun posts ook alleen maar vanuit Tweets.

Er wordt gezegt op al die blogs nu dat de JB klaar is gebaseerd op een Tweet van Pod2g omdat het altijd in die volgorde gaat ( dycrptie codes releasen, dan pas release)

Geen van die blogs bied je een download link, of iets waar ik niet in zou moeten geloven.. Zoals ik zei hun halen ook alles uit tweets..

Dus ik denk dat de JB al wel klaar is.. En 1 dezer dagen vrij zal worden gegeven

sapermun 26-09-10 23:57

k denk dat het grondig testen, het meeste tijd inneemt. de exploit hebben ze al geruime tijd, evenals de JB zelf(uiteraard ^^). nujah, als toch zou blijken dat er toch nog een soort van conflict zou zijn die ze tegenkomen in 1 van hun tests,,, zitten we weer terug ff op een stel hete kolen he. Die mannen hebben ervaring, en liever wat langzamer maar degelijk, dan het tegenovergestelde.

neemt niet weg dat ik niet elke "zoveel" uur van de dag ipc app check in de hoop op HET goeie nieuws he :D. trouwens nog altijd liever geen nieuws dan slecht nieuws. Iets in de aard van: "After multiple checks, we've come to the conclusion that the iphone 4 will only be jailbreak- /unlockable untill iOS4.0.2 without any chance of change in the future" :p

mulderslag 27-09-10 00:17

Naam:
ihate snow (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd) E-mail:
ih8sn0wydaz@gmail.com
Totaalbedrag:
-$29,00 USD Kostenbedrag:
$0,00 USD Nettobedrag:
-$29,00 USD (gelijk aan -€22,07 EUR)
Omrekening van:
-€22,31 EUR Omrekening naar:
$29,00 USD Wisselkoers:
1 euro = 1,30017 Amerikaanse dollars
Bedrag object:
$29,00 USD BTW:
$0,00 USD Verzending:
$0,00 USD Verwerking:
$0,00 USD Hoeveelheid:
1
Objecttitel:
Contribution to iPad for iH8sn0w by ih8sn0w (ih8sn0wydaz@gmail.com) Datum:
23 sep 2010 Tijdstip:
20:16:05 CEST Status:
Voltooid

Verzendadres:

Het Mulderslag
hier is mijn geld heengegaan

sapermun 27-09-10 00:27

mjah, ih8now heeft niets te maken met dev-team natuurlijk :)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musclenerd(lid van dev-team) vanaf zn twitter
iTunes 10.0.1 confirmed safe for JB and unlock...doesn't break DFU mode, syncing, or loading of custom IPSWs


Ik weet nu niet of dit ook geldt voor iphone4 zn toekomstige 4.1 jb... die mannen mogen iets preciezer zijn, om twijfels uit te sluiten

LabTeov 27-09-10 00:36

Sapermun? Ook al geld het voor de iPhone 4, maakt het wat uit? Ze zeggen dat het 'Safe for JB' is dus zal wel algemeen zijn he

sapermun 27-09-10 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov (Bericht 570997)
Sapermun? Ook al geld het voor de iPhone 4, maakt het wat uit? Ze zeggen dat het 'Safe for JB' is dus zal wel algemeen zijn he

safe voor JB... JB's die al uit zijn? als ze al zo zeker zijn dat het voor die 4.1 jb voor de iphone4 helemaal geen probleem zal vormen.. dan durf ik gokken dat die jb er toch wel heel snel moet zijn.

Aex5001 27-09-10 00:55

tick..tock..tick..tock..tick.....tock....

Vivarobben 27-09-10 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aex5001 (Bericht 571002)
tick..tock..tick..tock..tick.....tock....

Nog een uurtje! :rolleyes:

Vivarobben 27-09-10 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sapermun (Bericht 570991)
mjah, ih8now heeft niets te maken met dev-team natuurlijk :)





Ik weet nu niet of dit ook geldt voor iphone4 zn toekomstige 4.1 jb... die mannen mogen iets preciezer zijn, om twijfels uit te sluiten

Dat wil zeggen dat je niet een oudere versie van intunes hoeft te installeren met de aankomende jailbreak. Kapiezzz?

dennis33 27-09-10 01:08

Hoezo nog een uurtje

sapermun 27-09-10 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennis33 (Bericht 571007)
Hoezo nog een uurtje

nu bevind je je, waar hij je hebben wou :p

HackAzz 27-09-10 01:40

Hoe werkt die JB van redpois0n? Ik vind het maar ingewikkeld hoor zo zonder gebruiksaanwijzing. ;)

sapermun 27-09-10 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HackAzz (Bericht 571010)
Hoe werkt die JB van redpois0n? Ik vind het maar ingewikkeld hoor zo zonder gebruiksaanwijzing. ;)


ben je met deze page iets?:

edit: nvm had redsnow gelezen ;)

HackAzz 27-09-10 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sapermun (Bericht 571011)
ben je met deze page iets?:

edit: nvm had redsnow gelezen ;)


Loooool :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.