Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Komt er nog een nieuwe jailbreak uit voor iOS 4.1. Hoe zit dit nou precies...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer Jailbreak 4.1
Komt er nog een nieuwe jailbreak uit voor iOS 4.1.
Hoe zit dit nou precies
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ten eerste: JA er komt waarschijnlijk sowieso een jailbreak uit voor 4.1 en NEE het is nog niet bekend wanneer deze uit komt. Ik zou zeggen lees het nieuws van de afgelopen dagen is op iPhoneClub en dan ben je weer helemaal op de hoogte.. Als je het echt wil bijhouden dan moet je bepaalde mensen volgen op Twitter.. Gewoon even googlen en klaar
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk binnen twee weken
|
|
|||
|
|||
Jailbreak is er, moet alleen klaargestoomd worden voor het grote publiek, bugfixes e.d.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben ook erg benieuwd, zou fijn zijn als mijn iphone 3g weer wat werd opgekrikt qua snelheid..
|
|
|||
|
|||
eerst 4 weken op mijn iphone wachten en nu schuimbekkend op de jailbreak voor de 4.1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat er snel een nieuw bericht is van iphoneclub dat er een officiele jb is. ik kijk iedere dag in de hoop dat het er op staat.
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook
Heb nu een Nokia voort bellen en iPhone voor internet enzo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar dit werkte toch niet ?
YouTube - 1st ((In Apple store)) iPhone4 JailBreak!! By Mk321024! |
|
||||
|
||||
Ik zeg : "The Terrible Thunderlizards" (When will the hurting stop....). Geduld dus....denk dat het nog wel enkele dagen zal duren. Geen bron, gewoon een gok op basis van de ontwikkelingen die ik her en der lees.
|
|
|||
|
|||
Zo te lezen zijn ze al een end op weg met shatter.
Lees dit maar eens; Pwned once again? « Chronic Dev Blog |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik mn Iphone 4 dit weekend kan gebruiken ^^ mja zeker weten doe je nooit. maar al de tweets zien er wel goed uit.
|
|
|||
|
|||
he ik wilde weten om mijn iphone 4 te jailbreaken is heb 4,1(8B117)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik wacht er ook met smart op en ook hopen dat het een beetje makkelijk te installeren is
|
|
|||
|
|||
is er buiten de jailbreak ook al iets bekend over een unlock?
ik ben hier van afhankelijk als ik wil updaten... maar kan er zelf niks over vinden |
|
|||
|
|||
Ik wacht even met de nieuwe Jailbreak, kijke wat de gevolgen voor game center zijn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|