Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door markmg Help hem dan wel op de goede weg, zoek eerst naar een kwetsbaarheid en maak daar een exploit voor begin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als ik het kon dan had ik het met alle plezier gedaan,maar mijn hoop is op jullie gevestigd.
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook te wachten op de 4.1 JB. Maarja, ik heb er niet veel aan, aangezien ik ook een unlock nodig heb...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij de instellingen van je telefoon. Bij algemeen en dan info.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee andersom, eerst jailbreaken en als je een andere sim hebt dan T-Mobile of Vodafone (hangt er vanaf bij welke provider je hem hebt gekocht in NL) moet je hem unlocken zodat je er een andere simkaart in kan doen.
|
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat ze wachten met het uitbrengen van de JB totdat 4.2 er voor de Ipad is zodat deze dan eventueel mee kan rijden, en weet iemand of er in dat zelfde 4.2 voor iPad toevallig ook game center mogelijk is??
|
|
||||
|
||||
Ik heb T-mobile dus ik hoef hem dus niet te unlocken alleen dus te jailbreaken dat scheelt weer een hoop werk
|
|
|||
|
|||
hoi allemaal. Een brandende vraag:
Ik heb vandaag mn iphone 4 ontvagen(herkomst LA, USA) met 4.1 Ok nog geen JB maar ik heb wel T-mobile simkaart/abbo! Betekent dit dat straks een JB voldoende is en ik niet hoef te unlocken? (unlocken is dus alleen nodig als je andere provider hebt dan t-mobile (En vodafone?)). MERCI!!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je een iPhone 4 uit de USA hebt, werkt die niet met een T-Mobile sim. Alleen met een AT&T sim.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groeten! Aanpassing: of wekrt hij dus nooit, zonder aanpassingen, met welke simkaart dan ook? Moet ik hem dus wel ook nog unlocken? |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een paar dagen ook een iphone 4 en die heb ik kunnen jailbreaken en inlocken. Totdat ik gisteren een upgrade heb uitgevoerd
Ik zit nog niet thuis in wat wel en wat niet aangeraden is. Mijn t-mobile abbo gaat pas over 2,5 maand in, kan mn toestel niet gebruiken! Kan ik mijn toestel ook unlocken als die der is? heb firmware 02.10.04 Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|