Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus ze hebben de betaversie al laten zien aan iphoneclub Dat geloof je nu toch zelf niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan ook haast niet wachten. Vorige week is mijn iPhone 3GS onder garantie vervangen (wel nette service van US Apple Store trouwens om een Belgische phone te vervangen). Probleem is dus dat ik nu wel een new-bootrom 4.1 heb terwijl ik een old-bootrom heb ingeleverd :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die betaversie geloven jullie dus niet? Dus al die tweets (iphone_dev (iphone_dev) on Twitter) en website updates (Dev-Team Blog - SHAttered iPod touch 4G) is om jullie voor de gek te houden? Ik denk dat deze mensen wel wat beters te doen hebben dan de clown uit te hangen op het i-net. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ging erover dat Iphone Club al over de beta zou beschikken , niet of deze uit is of niet. WDS001 geeft alleen aan dat IphoneClub de beta niet in bezit heeft om te kunnen testen. Maar hij ontkent niet dat het niet uit is. Op de front page staat gewoon een video waar de 1e versie gedemonstreerd word, en deze is niet voor het publiek beschikbaar. |
|
|||
|
|||
heb zonet mijn e-mail notificatie op dit topic uitgeschakeld...iedere 2 minuten een verwittiging van een mail krijgen, om dan te zien dat men gewoon zit te gissen en elkaar zot zit te maken...neen dank u
ik volg nog dt twitters en de dev blog...that's it...daar komt er tenminste relevante info en geen gezaag, gezeur en gegis van "wanneer komt hij???" niemand weet wanneer hij komt, en als hij komt dan zal het wel overal te merken zijn... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke, op die fiets. die Beta moet alleen nog gefine-tuned worden en ik denk dat je hem vanavond of morgen wel kan downloaden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom gewoon lekker niet te veel bij stil staan en af en toe eens kijken. het komt vanzelf wel wanneer het klaar is. liever een goede applicatie dan tig duizenden iphones die op dezelfde dag stuk zijn gegaan. Laat ze het maar lekker goed testen en bugfixen. ben blij dat ze hun vrije tijd ervoor willen geven. want er gaat aardig wat uur schijnbaar in zitten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik stop er ook mee, hij gaat lekker in de verkoop en ik ga voor de htc desire hd, die is tenminste direkt simlockvrij voor een betaalbare prijs....crapple....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry voor de notificatie van wéér een reaktie in dit topic jongens. Het is alweer dik een uur stil op Twitter rondom deze JB. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal
sorry voor de mensen die email notificatie hebben aanstaan Ik denk dat de iphoneclub deze maand een record aantal bezoeken hebben op hun site PS: WAAR blijft de jailbreak! |
|
|||
|
|||
ik merkte net dat de blog van chronic dev team niet bereikbaar is. dus hopen dat het voor de rede is waar iedereen hier zowat op hoopt
|
|
|||
|
|||
W88 en w88, hij komt, hij komt....
|
|
|||
|
|||
Het team experimenteert momenteel nog met een betaversie en een publieke release kan nog wel even op zich laten wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat dat een teken aan de wand is!!!! |
|
||||
|
||||
zou het in deze week nog vrij gegeven worden
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|