Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat hij er heel snel komt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat hij er heel snel komt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee nee, jammer maar jullie kunnen het nu proberen iniedergeval.
Maar steek er niet te veel tijd in want de kans is klein dat het lukt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En voor de mensen die zeggen dat geohot_us en die andere sites nep zijn:
Geen van deze sites heeft beweert een jailbreak te hebben maar posten alleen maar aan de hand van tweets. En aangezien pod2g nu zelf getwitterd heeft is er geen zaak om GreenPois0n Jailbreak for iOS 4.1 is Ready to Be Released niet te geloven |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kunnen we weer on-topic gaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij nog vóór 4 oktober zal worden gereleased en anders weet ik het ook niet meer.
Let op: Dit is wat ik denk dus ik kan het ook totaal mis hebben.
|
|||
|
|||
deze week zal hij wel gereleased worden hoor
|
|
|||
|
|||
Haha!
Weet iemand hoe deze code te ontcijferen? Laatst gewijzigd door smakkie; 26-09-10 om 22:53. |
|
||||
|
||||
hmmm ik heb die code ontcijferd en volgens die cijfers staat er dat je nog ff geduld moet hebben en dat de jailbreak klaar is om gereleased te worden
|
|
|||
|
|||
[quote=smakkie;570875]Haha!
Ik heb deze code ingevoerd in mijn iphone maar hij is nog niet jailbroken????? |
|
|||
|
|||
gewoon opnieuw proberen, bij mij is het gelukt!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
O dit stond er nog onder:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als de jailbreak er straks is en hij werkt prima, gaan we dan massaal doneren?
|
|
|||
|
|||
Mensen rustig, nog één nachtje slapen en dan is hij of te jailbreaken of hebben we er weer een teleurstelling bij Maar als ik heel eerlijk ben, heb ik toch liever dat ze hem nog een paar keer testen dan dat ik straks helemaal geen werkende telefoon meer heb
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|