Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pepio Al die nieuwe iPhone 4 noobjes ook Ik leef met je mee...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Lees net dat de Jailbreak untethered is! En het gaat nu niet lang meer duren voordat de downloadpagina klaar is!
Bron: IPhone: Download GreenPois0n to Jailbreak iOS 4.1 !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
2 days ago |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen als ik iphone 3gs met 4.0.2 kan jailbreaken modemfirmaware: 05.13.04?
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen lees het forum door of google eens...
|
|
|||
|
|||
Dat licht eraan of je de oude of nieuwe bootrom hebt... Heb je de oude dan zijn er verschillende handleidingen te vinden... Heb je de nieuwe moet je nog even geduld hebben.
Wel moet je zowiezo naar 4.1 updaten, maar dit moet je alleen doen als je niet afhankelijk bent van een unlock(ultrasn0w). Als je je blobs hebt opgeslagen kan je downgraden naar 4.01 en die kan je jailbreaken via jailbreakme.com e unlocken met ultrasn0w. P.S. Dit had je ook kunnen vinden d.m.v. De zoekfunctie op deze site of kunnen lezen in de forums. |
|
|||
|
|||
Download page is bijna klaar
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga nog niet uploaden, straks komen met met 1 of andere bullcrap dat je alleen van 4.0.2 naar 4.1 kunt jailbreaken oid.. Want ik ben ook afhankelijk van een unlock, dus kan niet wachten!
|
|
||||
|
||||
Als ik alles goed heb gelezen hier dan heb ik die unlock niet nodig,maar kan het mis hebben
|
|
||||
|
||||
volgens mij kon je al van 4.02 naar 4.1 maar moest je je shsh blobs hebben enzo.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Blijkt al dat als je een donator was dat je al de nieuwste Jailbreak kreeg
IPhone: Download GreenPois0n to Jailbreak iOS 4.1 !! Iemand wat nieuws hierover? |
|
||||
|
||||
Dus als je nu doneert dan krijg je hem ook?
|
|
|||
|
|||
Staat er wel, ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Mocht hier iemand toevallig gedoneert hebben laat het even weten zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
Ik zou niet doneren als ik jullie was.. Er is altijd wel een malloot die een vroegtijdige gelekte versie verkoopt. En meestal is de officiële versie die zelfde avond nog gratis te downloaden.. Act wisely
|
|
|||
|
|||
ja idd, wel makkelijk, we wachten allemaal af met smart
|
|
||||
|
||||
Ik dacht gewoon aan een paar cent te doneren, of is dat cheap?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|