Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tutorial voor iphone 4 om te updaten naar 4.1 met behoud van de oude baseband iPhone 4.1 Upgrade: Retain Original Baseband Unlock [Tutorial] | ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een tutorial voor iphone 4 om te updaten naar 4.1 met behoud van de oude baseband
iPhone 4.1 Upgrade: Retain Original Baseband Unlock [Tutorial] | The Apple Press |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga ondertussen maar eens terug naar 4.0.1... ik mis mn jailbreakje en cydia.
Berg af gaat beter dan berg op. Laatst gewijzigd door JurgenTDI; 17-09-10 om 15:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
4.0.1.. dat zeg ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope voor de unlock heb je altijd een JB nodig. Echter mocht de JB uit zijn en Ultrasnow nog niet geschikt zijn voor de nieuwe baseband om te unlocken. Zou je met de oude baseband en ultrasnow nog wel kunnen unlocken.
|
|
|||
|
|||
Oke, helaas pindakaas voor mij! Kan niet wachten op de jailbreak, met velen denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
4.0.2 heeft toch helemaal geen jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik blijf me verbazen over telkens dezelfde vragen .... vooral door leden die zich net hebben geregistreerd en niet even de zoekfunktie willen gebruiken ...
Binnenkort, heeeeel binnenkort zal de JB wel uitkomen. Er gaan geruchten dat dit weleens vanavond zou kunnen zijn. Zou lekker zijn, kunnen we allemaal in het weekend lekker prutsen met onze iPhones Geduld ...... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ach,ik wat gewoon rustig af.Ik kan ermee bellen en smsen dus die jailbreak heeft nog geen haast haha,maar wat zou het mooi zijn als die er vanavond is
|
|
|||
|
|||
ik kan helaas niet bellen en smsen.... maar denk niet dat het er vanavond zal zijn....maar hoop het natuurlijk wel.......
|
|
|||
|
|||
ik heb net ff doorgelezen (A), maar ja zou heel mooi zijn als die er vanaf komt, maar ga maar van het slechtste uit kan het altijd beter.
maar ik blijf het allemaal strak volgen toedels |
|
|||
|
|||
Heren(en dames?!)
Ik heb net een Iphone 4 OS versie 4.1 (8B117) modemfirmware 02.10.04. Als die mooie JB uit is..klopt het dan ik dan nog moet wachten op de unlock? Ben er n.l. niet helemaal in thuis. Zoja, enig idee hoelang dat nog na de JB kan duren? groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik dit niet goed zeg, verbeter mij dan even :$ edit : Baseband: Als er over de baseband van de iPhone wordt gesproken gaat het eigenlijk niet over de baseband zelf (het radiosignaal), maar hoe de modem in de iPhone dit signaal interpreteert. Welke baseband je hebt is te vinden onder: Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware. De laatste baseband is momenteel 05.13.04. De meeste software-unlockmethoden passen je baseband (of eigenlijk je modem) aan om ervoor te zorgen dat je andere simkaarten kunt gebruiken dan de standaard toegestane simkaarten van AT&T, T-Mobile, Orange en O2. toedels Laatst gewijzigd door blackburt; 17-09-10 om 18:14. |
|
|||
|
|||
pas : hij vroeg gewoon wat geef dan temiste ook even antwoord ( zoals ik geprobeerd heb )
toedels |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|