Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het het al opgelost. Op de site van apple stond hier iets over. Dat je iets in je HOST file moest verwijderen. Na dit gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het het al opgelost. Op de site van apple stond hier iets over. Dat je iets in je HOST file moest verwijderen. Na dit gedaan te hebben werkt alles weer perfect. Sorry voor mijn overbodige posts in dit topic maar ik zat heel eventjes te bibberen in mijn stoel toen ik die fout kreeg haha.
Bedankt voor de reacties in ieder geval! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik lees hier allerlei onzin en maar heel weinig over wanneer de JB voor 4.1 komt.
is het misschien niet beter dat alle mensen die vragen hebben over hoe je moet jailbreaken naar een andere topic gaan?? |
|
||||
|
||||
Dat komt omdat er niks bekend is over de datum van de Jailbreak.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laten we het hier vooral houden over updates mbt de jailbreak die er hopelijk snel komt! |
|
|||
|
|||
Dev Team moet eens aan het werk gaan..
|
|
||||
|
||||
Pod2g.. De gast die de exploit heeft gevonden distancieert zich nu van the chronic dev team.. Ruzie dus.. Hij heeft alle details en info over de SHAtter exploit gedeeld met the chronic dev team en the iPhone dev team.. Dus 1 van hun, of alletwee afzonderlijk, zullen met een JB komen.. Ben benieuwd!
|
|||
|
|||
Oke ik word gek! Ik heb een iphone 3G, ik ben er achter gekomen dat je al je contacten kwijt bent als je update naar 4.1, deze kan niet worden hersteld met een back-up van 4.0. Gelukkig heb ik een back-up van 4.0. Dus downgrade ik 'm eerst naar 4.0 en zet alles weer terug.
Ik ga nu deze manier proberen: Jailbreak iPhone 3G op 4.1 zonder bel-app te verliezen | iPhowned.nl Bij deze kun je niet herstellen en ben je al je smsjes en contacten kwijt: Download iOS 4.1 Custom Firmware for iPhone 3G [Jailbroken] - Ultrasn0w
The best solution is prevention Laatst gewijzigd door indoow; 20-09-10 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Grotere kans dat er dan voorlopig geen JB is. Zou ik echt doodziek van worden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 0 voor apple
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 JailBREAKING nieuws (4.1)
Aangezien iedereen bijna niet meer kan wachten op de jailbreak 4.1, Iphone 4, graag in dit topic nieuwtjes, eventuele roddels hierin vermelden.. Hou aub het topic schoon
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem kunnen proberen te Jailbreaken alleen voor ik dat snap en door heb zitten we waarschijnlijk al aan Iphone 15
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik waardeer hun Jailbreaks enorm. Maar nu met de komst van de laatste IOS update hebben ze half werk geleverd. Dus beter schieten ze een beetje op. |
|
||||
|
||||
stelletje jankberen, wacht er gewoon rustig op i.p.v zulke reactie's te plaatsen ;/
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|