Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz wees eens allemaal niet zo negatief , de jailbreak komt wel de komende dagen, hut lukt wel voor 3g , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
it's coming, it's coming
|
|
||||
|
||||
@buffel groot gelijk
|
|
|||
|
|||
Waarom heeft men geen geduld.
|
|
|||
|
|||
idd, die mensen verdienen geen iphone , ik ga binnenkort ook een iphone 4 kopen , niet om de gratis games of tweaks die je dan hebt , maar gewoon omdat het een pracht toestel is , anders had ik al lang een blackberry ofzo .
dus mensen , je kan ook nog dingen doen met je iphone zonder jailbreak ! natuurlijk als je vast zit aan een simlock dan versta ik het onbeetje dat je ongeduldig wordt... |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal. Ik heb een iphone 3G welke ik geupgraded heb naar firmware 4.1. Hierna heb ik een jailbreak gedaan met redsnow dmv custom firmware 4.02. Jailbreak is geluk alleen is mijn knopje voor bellen verdwenen. Ik kan wel gebeld worden...maar hoor niks. Ik draai onder Win7.
Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Zeg dat wel, ik ben nu de nieuwe firmware 4.1 aan het downloaden.
Hopelijk komt het net goed. En het lijkt me niet dat ik daarna de oude baseband hebt gehouden maar dat neem ik dan voor lief, voor nu is alles beter dan de restoremode |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
YES YES YES
ik heb ut,net gejailbreakt!!!!! die link is verstopt, bekijk de bron code van die website eens!! ben nu cydia apps aan het installeren, EINDELIJK!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geloof je het zelf, anders had je de link al lang voor ons gepost .
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
leuk dat ie het heeft maar moet toch wachten op de unlock hahaahahhaah dus moet sowieso nog wachten helaas pindakaaas
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
He wie weet heir meer van volgens mij echt FAKE want hacker is onbekend,
YouTube - Jailbreak 4.1 FREE Greenpoison iPod Touch, iPhone 4 4.1, iPad! WORKING! |
|
|||
|
|||
fake !!!!!!
|
|
||||
|
||||
hmmm, geen idee... zal idd wel fake zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het fake is, want je moet een soort enquete invullen om te kunnen downloaden. En 5mb is ook erg klein niet?
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|