Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, soon soon soon very very very soon...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, soon soon soon very very very soon
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Moesten ze nu nog in de video ook effectief een iPhone tonen waarop cydia staat zou ik al beginnen twijfelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De bestand heet in het filmpje greenp0ison terwijl het greenpois0n moet zijn. Nul staat verkeerd. Dus dat maakt mij aan het twijfelen. Maarja wie weet, als het echt zo is zal als je morgen wakker wordt het overal op het net lezen.
|
|
|||
|
|||
Dat er nog steeds mensen zijn die het leuk vinden van die nep dingen te maken om mensen voor de gek te houden... verbazingwekkend
Laatst gewijzigd door smakkie; 22-09-10 om 23:13. |
|
|||
|
|||
volgens mij is het ook nep aangezien je op de video eens geen iphone 3gs 32 gig ziet staan etc. of dat die persoon even instellingen-->algemeen-->info laat zien wat hij exact draait en bv ff cydia opent om het te tonen.
|
|
||||
|
||||
Hmmm.. Sinds ik vorige week een i4 heb gekocht bekijk ik wel 30x per dag iphoneclub en greenpois0n.com. Heb een prepaid kaart moeten kopen om te kunnen genieten van het ding. Al kost het me wel 15 euro per dag om te internetten
Waarom vraagt het Dev team naderhand niet gewoon 1 euro voor de jailbreak van iedereen door bijv een code. Zo kunnen ze even vakantie van hun werk of school nemen en zich nu volledig storten op die bugs ! Respect voor die lui maar komop ff doorzetten, wil mijn smsjes lezen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zou natuurlijk mooi meegenomen zijn als ik de iPhone 4 kan Jailbreake en eerder ermee aan de gang kan |
|
|||
|
|||
egohot_dev George Hotz
iPod Touch 2G (MC Model) Pwned for Ever ! IPhone: iPod Touch 2G (MC Model) Pwned for Ever ! 9 minutes ago » egohot_dev George Hotz CONFIRMED sn0wbreeze RELEASE IS 11:59 PM!!!!! // Pacific Standard Time. 36 minutes ago Favorite Retweet Reply |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als ik hem getest heb laat ik het je weten!
|
|
||||
|
||||
En dat is? 6:59 in de ochtend bij ons?
|
|||
|
|||
dat weet ik niet presies
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt is fake
|
|
||||
|
||||
Wat een gedoe nou allemaal. Misschien is er ook wel geen exploit, en kunnen ze het helemaal niet jailbreaken ofzo. Ik hoop dat ik fout zit.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ontwikkeling van bug free software, of het nu om een hack gaat of welke andere software dan ook kost tijd, dus laten we gewoon geduld hebben en wachten tot zij met nieuws naar buiten komen en niet reageren op zogenaamde bronnen die hier aangehaald worden. |
|
|||
|
|||
ik weet het zeker over 7 uur is de sn0wbreeze jailbrake er voor de 4.1
en fuzzyband is bezig met een baseband downgrade dus nog even even even geduld guys |
|
|||
|
|||
Dat is mooi dat jij dat zeker weet. Ik hoop het ook
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|