Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YMGV Dat zijn de mooiste vragen. Met het antwoord er al in vermeld Haha nou dat is dan mooi. Dus begrijp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het dev team zegt zelf dat zij nooit geld zullen vragen voor de jailbreak, dus wat je nu zegt, klopt in mijn ogen niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga em simlockvrij laten maken, ben het wachten wel een beetje zat....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet het niet maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn. Dat zegt niet dat het ook echt zo is. Mensen de wereld draait om geld en dat is misschien wel erger is dat je ooit kan bedenken. In het dagelijks leven wordt de boel bedonderd met list en bedrog en als het even kan zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Laatst gewijzigd door Daniel225; 23-09-10 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ze willen gewoon een mooi stukje werk afleveren en daar moet men geduld voor hebben, ook wij. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De eigenlijke jailbreak van de 4.1 is er al, dus moet er alleen nog een manier gevonden worden om die erop te zetten. En dat is toch die exploit, genaamd Shatter waar ze het steeds over hebben. Dat kan toch nooit veel programeer werk wezen.
De Ipod 2g was iniedergeval een paar regels 1 packet om precies te zijn om dat te kraken. En dan komt de software nog om het er netjes op te zetten. Vraag aan jullie is waar denk ik nou fout? |
|
|||
|
|||
dus ik zou ook sowieso nog even moeten wachten.
totdat die exploit er is. ben benieuwd hoe buffel hem erop heb gezet. Sonny |
|
|||
|
|||
Hallo,
kan iemand mij uitleggen hoe ik mij iPhone kan jailbreaken wanneer er al firmware 4.1 op staat. Ik heb een 3GS toestel. Ik heb ondertussen al zoveel hier op het forum gelezen dat ik er niet meer aan uit kan. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
geef ze de tijd om mooi werk af televeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou kon niet meer wachten dus maar laten unlocken via http://www.cdmedia.nl/index.php?disp...ategory_id=313
Met dank aan: Typ 81!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb kort even contact gehad gisteren met Typ 81 en bij hem is het helemaal goed gegaan. Half uurtje geleden telefonisch contact gehad met een medewerker van CDMedia en hij wordt nu verwerkt, het is nu afwachten totdat Apple hem heeft doorgedrukt dan ff aan Itunes hangen.
Wel voor de mensen die het willen gaan gebruiken. Er zijn nu nog 26 stuks beschikbaar en je moet als verzendwijze belcode via Email aan klikken!!!!!!!! Mvg. |
|
|||
|
|||
ik heb een 3g met fw 4.0.1 en bb 05.13.04..
heb met sn0wbreeze proberen te doen maar bij herstel steeds een foutmelding 1604 volgens mij.. heb 'm in recovery mode geprobeerd en in DFU.. wat doe ik eigenlijk fout? Nergens een handleiding te vinden ofzo? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben et wachten ook wel een beetje zat, er komt ook maar geen progress info ofzo.
Hoe ver ze zijn, enz... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou sorry hoor maar als ik zo'n bagger site zie vol spelfouten vertrouw ik dat echt niet. Het zou wellicht werken maar om daar dan ook nog 60 euro voor neer te leggen... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|