Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ga het toch maar proberen, en ik wil helemaal niet zeggen dat ik hun verantwoordelijk stel, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ga het toch maar proberen, en ik wil helemaal niet zeggen dat ik hun verantwoordelijk stel, als er een prijskaartje aan verbonden zit dan ben ik zelfs bereid om dat te betalen! kortom van fouten moet je leren, toch? bedankt voor je reactie iig...
Laatst gewijzigd door HackAzz; 24-09-10 om 08:27. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geohot echte blog site is alleen toegankelijk voor mensen die hij zelf heeft uitgenodogd en is niet openbaar.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-09-10 om 08:35. |
|
|||
|
|||
Help ik krijg een error 1604 ;(
wat moet ik nu doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
p.s. mijn iPhone leeft weer! nu met 4.1 firmware.. maar goed...kwestie van w88 gnagnagna |
|
||||
|
||||
Dit zag ik net op mijn twitter staan.
En dit is de echte hoor Geohot_us [Greenpois0n] Booting into recovery mode... 80% waiting for download Soon http://bit.ly/aUr0b6 #greenpois0n #jailbreak about 3 hours ago via web Wil je hem zelf ook volgen moet je deze link pakken: Geohot (Geohot_us) on Twitter groetjes Dennis Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-09-10 om 11:42. Reden: Dennis, je moet niet alles geloven als er een foto bij twitter staat ;-) |
|
|||
|
|||
wooow wooow woow wooow vetsig vetsig zeeeeeeeeeer vetsig!!!!!!! dus we kunnen hem vandaag nog binnenhengelen? Dennis3?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar het betekend wel dat hij met testen al op 80% zit dus dat hij bijna klaar is. Ik hoop dat hhij dit weekend nog uitkomt, maar vandaag denk ik eigenlijk niet. |
|
|||
|
|||
klinkt te mooi om waar te zijn, is dat ook voor de Iphone 4?
|
|
||||
|
||||
Nou laten we hopen op vandaag . Ik denk zelf eigenlijk pas morgen als het waar is wat hij zegt.
|
|
|||
|
|||
ik hoop het ook mensen! Zit er nu met smart op te w8en!
|
|
|||
|
|||
Ik vertrouw dat twitter account van Geohot_us Niet zijn twitter account bestaat pas 3 weken.. Maar goed later we hopen dat t wel echt is
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik heb begrepen dat er geen mogelijkheid is om os 4.0.2 te downgraden naar 4.0.1. En 4.1 naar 4.0.1? Is dit wel mogelijk ? Ik kan nergens een topic hierover vinden. |
|
|||
|
|||
heb gisteren mijn vriendin hare 3g 16gb proberen jailbraiken en mooi alle stapjes gevolgd, restore lukte met Ireb, de aangemaakte firmware (met snowbreeze 2.0.1) er mooi opgezet, alles ging goed, de (h)actiovation modus genomen (aangezeien zij afhanklelijk is van unlock).. alles ging goed, starte mooi op, met snowbreeze logo weliswaar, maar toch was de telefoon nie geactiveerd, waardoor ik natuurlijk niet in cydia kon om deze terug te unlocken. Iemand een oplossin? gelukkig blijkt basebnd ni gewijzigd te zijn (heb hem voorlmopig teruggebracht nr 3.1.2) Iemand een oplossing hiervoor?
|
|
|||
|
|||
En dan bedoel ik voor de iPhone 4 16 gb.
|
|
||||
|
||||
@ erci24 Gaat niet. Gewoon ff wachten, net als ons.
Laatst gewijzigd door Beedeewee; 24-09-10 om 10:32. |
|
|||
|
|||
Afgelopen nacht in 3GS eerst hersteld naar 3.1.2 jb met blackrain gedaan en vervolgens een CF 4.1 erop gezet. Is allemaal zonder problemen verlopen. Heb alleen het idee dat bij 4.1 de batterij sneller leeggaat...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb even ook een vraag,ik kreeg dit antwoordt toen ik mijn Iphone aan het programma FOrecast aansloot.
jailbreakable: only with SHSH Blobs Wat is dat voor iets en kan ik daar al mee aan de slag voor mijn jailbreak?? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|