Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wacht op de windows versie voor mijn ipod =,=...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik wacht op de windows versie voor mijn ipod =,=
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Een leven O_o?
ze kunnen ongeveer een miljoen mensen blij maken met hun gave ;P Nee, grapje! Ben super excited FF |
|
||||
|
||||
Maar ik weet nog steeds niet hoe mensen erop komen dan Thursday 11:59 PM Greenpois0n word geleverd?
|
|
|||
|
|||
Goedenavond allemaal, klopt het dat er (morgenavond??) een jailbreak gaat uitkomen voor de Iphone 4 OS 4.1 ??? Of is deze al ergens te vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijne heren.. ik weet niet hoe goed jullie "chronic dev team"kennen.. maar jullie zijn mooi in de maling genomen.. heb net contact gehad en dit is allemaal fake...ik zeg 3-1 voor apple...
|
|
|||
|
|||
Daarom mijn vraag idd.. Heb heel internet afgespeurd, maar zie alleen hier de berichten erover staan dat er morgen een jailbreak uitkomt. Zou mooi zijn, om mijn nieuwe Iphone 4 te jailbreaken die OS 4.1 heeft. Zelfs downgrade lukt deze keer niet.. pfff
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mijn bron komt hij 21 december 2012, nederlandse tijd
|
|
|||
|
|||
volgens mijn bron , ja... er is niets te vertellen... schijnbaar is het chronic dev team een stel jonge meiden...
|
|
|||
|
|||
Heb laatst nog met Deventer'sEersteVoetbal Team Chronic gerookt! For real
|
|
||||
|
||||
Volg gewoon iphoneclub.nl. En je zal het dan zeker weten
|
|
||||
|
||||
zozo .. morgen ?? LETS hope Normaal was het voor vorige vrijdag ..maarja ze zeggen zo veel he
|
|||
|
|||
ik heb zo een voorgevoel dat die jb morgen helemaal niet komt. dat het nog wel even kan duren
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee, da ben ik :unsure:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wie heeft er voor mij nu de oplossing |
|
||||
|
||||
Wachten is de enige oplossing sorry ha , join da club.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wees eens allemaal niet zo negatief , de jailbreak komt wel de komende dagen, hut lukt wel voor 3g , waarom dan niet voor 3gs en 4? ik heb respect voor die mensen , vooral omdat ze al dat werk gratis nog willen doen , ze kunnen ook al lang miljardairs geweest zijn , maar ze willen mensen helpen GRATIS , dus heb geduld!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|