Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Ik heb een vraagje. mijn iphone 4 (USA) zit op versie 4.0.2 dus kan er nu op het moment niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit met dezelfde vraag. Vorige week maandag opgehaald in de shop met 4.0.2 erop. Maar wat is wijsheid, dit erop laten staan of alvast updaten naar 4.1? Daarbij nog een vraag iedereen heeft het hier over SHSH blobs of iets dergelijks moet ik dat nog opslaan van 4.0.2 voordat ik hem update naar 4.1 en zo ja, hoe dan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus je zou hem kunnen updaten om al gebruik te maken van bijv de HDR fotofunctie etc en andere features van 4.1. Maar durf je het nog niet aan, dan even geduld hebben. En je SHSH etc kan je gewoon vanaf 4.1 mee beginnen... Mijn idee, wilt niet zeggen het beste idee... Gr. Jay |
|
|||
|
|||
Haha ik ben inderdaag wel heel erg nieuwschierig naar de HDR fotofunctie van 4.1. Ik denk dat ik hem dan maar gewoon ga update. Wel de vraag, ik update hem naar 4.1 Hiervan moet ik dan wel mijn SHSH opslaan. Is hier op het forum ergens bekend hoe dat precies moet?
En zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Sorry voor de vele vragen maar wil het graag wel in één keer goed doen [EDIT] Zoals het in de volgende link staat is dat ook voor de iphone4 het geval? SHSH-gegevens opslaan - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G Laatst gewijzigd door Burn89; 20-09-10 om 18:31. |
|
|||
|
|||
De SHSH blogs kan je opslaan met TinyUmbrella. Ik heb dat zelf nog nooit gedaan, maar zou niet moeilijk moeten zijn. Gebruik daarvoor even de zoekfunctie of lees de wiki ff door op dit forum. Moet goed komen..
Ik zou zeggen, gewoon updaten!! |
|
||||
|
||||
Oh linkje van cfw voor officiele unlocks gevonden op Jailbreak iPhone 3G op 4.1 zonder bel-app te verliezen | iPhowned.nl Nu moet ik het niet meer uploaden Dit is de link voor download 2shared - download iPhone1,2_iPhowned_NoActivation.ipsw
|
||||
|
||||
Citaat:
heel erg bedankt ik ben hem nu aan het downloaden. Alleen is mijn pc een beetje traag duurt nog 30 minuten lol ik laat je weten of het gelukt is. groetjes Dennis. btw welke firmware is dat? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat wel lukken (denk ik) zonder iREB als je hem downgraded naar 3.1.3, dan jailbreak met redsn0w, en dan hertelt met cfw. 4.1 maar voor simlockvrije iPhones |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun jij ons anders een andere mogelijkheid vertellen om hem te downgraden zonder shsh? en dan graag stap voor stap? thnx |
|
||||
|
||||
Here is the f0recast for Wednesday. It is a very Breezy day with a chance of Sn0w also a 100% chance of iReb as well. What a beautiful day.
Retweeted by ih8sn0w dat is de reden waarom iedereen ineens zegt, woensdag jailbreak.... |
|
|||
|
|||
iPhone3G_Olé: bedankt voor de costum firmware, ik heb de firmware erop gezet en het werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
HELP Ik wil net mijn firmware upgraden naar 4.1 maar hij geeft de foutcode 1004 als die bezig is. Ik kan nu niks meer met het toestel heb al geprobeerd te herstellen met I-Tunes maar ook dit helpt niet en krijg hiermee dezelfde fout Weet iemand wat ik moet doen?!?!?!?!
Hij blijft volgens mij in restore mode hangen? zie itunes logo met een usb stick |
|
||||
|
||||
with a chance of sn0w? Kans op dus... Naja, het is in ieder geval iets... we blijven hopen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat komt die in recovery mode toch ? Dat staat die nu al volgens mij ik zie een itunes logo en een usb stick. Heb het ge-edit in me vorige post.
|
|
|||
|
|||
De tweet van " idedicated" en ih8snow word gewoon niet goed gelezen!!!
Here is the f0recast for Wednesday. It is a very Breezy day with a chance of Sn0w also a 100% chance of iReb as well. What a beautiful day. web • 19-09-10 04:55 retweeted by @iH8sn0w 19-09-10 04:55 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone firmware herstellen.... Hier loopt die vast in itnunes
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|