Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dennis33 Als ik me niet heb vergist : DE NIEUIWE JAILBREAK VAN REDSNOW IS AL UIT VOOR DE MAC: dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en nu nog voor de i4
|
|
|||
|
|||
En voor de iphone 3GS met nieuwe bootram
Laatst gewijzigd door leonijhoff; 21-09-10 om 12:01. |
|
|||
|
|||
er staat dat hij alleen supported is voor de 3g en Touch
zou dat kunnen betekenen dat je het wel kan proberen met je i4? maar dat zij de consequenties niet supporten...? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staan vast niet voor niks types bij
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat met jailbreaken ze doen er vrij lang over , apple heeft het ze weer moeilijk gemaakt
|
|
|||
|
|||
Stand is verlopig 2 1 in het voordeel van apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar blijft bavaria met the chicks!!!
|
|
|||
|
|||
das pas als Jailbreakers voor komen te staan
|
|
|||
|
|||
De mogelijke reden dat de JB wat langer opzich laar wachten is dat de SHAtter Exploit maker pod2g uit het team van ChronicDev team is gestapt.
Maar ze zijn weer actief bezig en hopelijk duurt de release niet al te lang meer! Gr. Jason |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gister hadden mensen het over woensdag, ik vind het toevallig dat vandaag voor de 3G enzo de jailbreak uit komt, dus grote kans dat er morgen JB komt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laten we het hopen. En laat het dan niet alleen voor de mac zijn maar ook gelijk voor de win. want met redsn0w zou ik hde 3G van mijn vrouw wel kunnen jailbreaken alleen heb ik een mac nodig. en laat ik die nou net niet hebben, dus hier ook nog ff geduld. |
|
|||
|
|||
Is de laatste jailbreak niet een beetje vroeger? dus vandaag inplaats van morgen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Word tijd mensen bijna is 4.2!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YouTube - N-iCEfrm Demo (iOS 4.1) - Jailbreak by Mexicans
ziet er best echt uit, maar hij opent wel GameCenter, maar nou net niet Cydia Dat had wel mooi geweest! Zal wel weer fake zijn... |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|