Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gehoord dat de greenpoison jailbreak op woensdag wordt gereleased....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb gehoord dat de greenpoison jailbreak op woensdag wordt gereleased.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al iets gehoord over een unlock voor 4.1? Want allemaal heel leuk en aardig als de 4.1 JB er is, maar ik kan er niet veel mee zolang er geen unlock is .
|
|
|||
|
|||
Als je de oude baseband nog hebt van 4.0.2 dan kan je hem unlocken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je al een jailbreak hebt kan het. Je moet straks 4.1 updaten met behulp van tinyumbrella en dan heb je de zelfde baseband, dan jailbreak je hem (als die uit is) en dan kan je gelijk unlocken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als ik alles goed heb gelezen, kan ik mijn iphone 3G updaten naar iOS 4.1 dmv tinyumbrella en daarmee mee baseband 05.13.01 behouden, vervolgens jailbreaken als die uitkomt binnen dit en..... en vervolgens gewoon unlocken met ultrasn0w?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Yes, dat heb je goed gelezen |
|
||||
|
||||
Van wie of van waar komt de info dan vandaan dat de nieuwe jailbreak greenpois0n woensdag uit kom? Zo te lezen vragen meerdere personen dat, maar heb nog steeds geen antw op gekregen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
mijn vrouw heeft de iphone 3G 16GB firmware 4.1 maar de modemfirmware is 05.14.02 en het model MB497DN Is het dan wel verstandig om de jailbreak uit te voeren die iPhone3G_Olé hierboven beschrijft? Hij is via de provider simlockvrij gemaakt, dus die hoef ik dan toch niet te unlocken? We hebben het al is geprobeerd via redsn0w en daar lukte de jailbreak wel alleen misten we de belapplicatie. hebben jullie enige tips hoe en wat? dan hoor ik het graag groetjes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
10 jarige plan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: geen unlock op 5.14.03. Maar als je daar niet afhankelijk van bent (van de unlock dus) werkt het gewoon. Je moet dan wel een andere cfw gebruiken maar die zet ik dadelijk online...
iPhone 3G 16GB White - iPad Wi-Fi+3G 64GB - MacBook Air 11' Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 20-09-10 om 17:40. |
|
|||
|
|||
Tussen hopen en horen zit een verschil..
|
|
|||
|
|||
De jailbreak woensdag? Dit is een niet bevestigd en een niet te achterhalen bron..
Dus helaas kunnen we er niet vanuit gaan dat deze woensdag uitkomt!! Zoals vele van jullie houden we de Twitter en de Blogd van DevTeam nauwlettend in de gaten!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja maar dan moeten we de iREB gebruiken. Want je moet eerst je Iphone in DFU modus zetten en dan op de juiste afbeelding klikken en na een paar seconden zou hij dan in crash mode moeten staan (wit scherm) Alleen doet hij dus niks als we op de juiste afbeelding klikken. wat kan dan het probleem zijn? |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk werkt het wel als je even je pc herstart... , maar wacht nog even tot ik de versie van de cfw voor niet-unlockers online zet. Deze is hacktivated en dat kan voor problemen zorgen als je dat een officiële geunlockte iPhone zet.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|