Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd. TinyUmbrella zegt dat ik de SHSH's niet meer kan krijgen. Ik heb echter wel een oude bootrom (tenmiste, dat zegt iDetector). Weet iemand wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd. TinyUmbrella zegt dat ik de SHSH's niet meer kan krijgen. Ik heb echter wel een oude bootrom (tenmiste, dat zegt iDetector). Weet iemand wat er mis kan zijn?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het voor jouw mogelijk om een 3g 4.1 custom firmware hier te droppen voor de personen die windows gebruiken? |
|
|||
|
|||
hallo
weet iemand meschien of dit een oude of nieuwe bootrom is en of deze te jailbrake/unlocke is [IBOOT-596.24] |
|
|||
|
|||
bootrom is het zelfde als een bios van een pc is een opstart rom om te zorgen dat alles in uw iphone correct wordt opgestart. Baseband hoef ik niet te kennen want heb een unlockte versie gekocht, een belgische iphone. Baseband zorgt er voor dat je deze kan unlocken en er niet achter een activatie word gevraagd, als je je oude baseband kan meepakken naar uw update dan hoef je deze niet opnieuw te unlocken.
Hoe dit laatste juist werkt ben ik ni zo op de hoogte van aangezien ik dat nooit zal moeten doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat ik van die bootroms weet is dat een 3gs met model nummer MC***** begint een nieuwebootrom is. Je hebt 3gs modellen met MA***** nummer deze zoude de oude bootrom hebben. Ik kan verkeerd zijn maar heb dit is gelezen via google |
|
||||
|
||||
Zal ik doen even geduld aub. Ik zal de admin van iPhowned ook even mailen dat ie m'n link van de cfw erbij zet...
|
|||
|
|||
Citaat:
jij hebt die ook niet nodig die SHSH blobs. google: downgrade IOS 4.1 to 4.0 en je hebt uw tutorial om een downgrade te doen zonder uw SHSH blobs. Downgrade iOS 4.1 To iOS 4, iOS 3.1.3, iOS 3.1.2 tinyUmbrella vind ik een raar programma de SHSH blobs van IOS 4.0 heeft die van alle iphone modellen buiten 3gs. jammer voor mij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de heren van een jailbreak pas wachten met het uitgeven ervan wanneer de 4.2 uit is zodat Apple evt geen dingen kan ondernemen om het evt tegen te gaan, dus ik denk dat de jailbreak dan pas op z'n vroegst eind november beschikbaar is.
Is zomaar een vermoeden. |
|
|||
|
|||
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou wel *** zen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De jailbreak voor de 3g is er en werkt perfect .Ik heb hem er net op gezet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En hoe kom je aan die jailbreak? Werkt je cydia goed en heb je je phone icoon nog?
|
|
||||
|
||||
is het ook mogelijk de nieuwe jailbreak die klaar is voor de 3g FW4.1 uit te voeren op windows met een ander soort progje of is het nu nog alleen mogelijk met een mac
gr dennis |
|
|||
|
|||
Deze jailbreak komt sws voor 4.2 want ze hebben al bevestigt dat ze na 4.1 elke jailbreak via Cydia kunnen uitvoeren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|