Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door caporobbert Maar ik lees op het the firmware umbrella het volgende: I have heard a few folks voice concerns about how ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
en dat doen ze niet meer... Dus dit gaat niet werken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat zou wel leuk zijn als die jb der inderdaad morgen is dan!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus toch maar via T-mobile! Ga morgen wat proberen met t-mobile dat ik goedkoper uit ben dan €120,- maar dat laat ik wel weten als het gelukt is. Moet alleen nog een bevestiging van ze krijgen! |
|
|||
|
|||
Soon soon very very soon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Maar wat is de bron van die info dat greenpois0n morgen komt?
Wordt een beetje gek dat iedereen de hele tijd zegt dat ie op een bepaalde tijd komt, want hij zou ook eerst vandaag komen volgens sommige Iemand? FF |
|
||||
|
||||
Volgensmij is de jailbreak om 9 uur 's ochtends op Vrijdag. Als je de tijd omrekent naar nederlandse tijd. Maar hoop inderdaad ook morgen natuurlijk! Zo snel mogelijk!
|
|||
|
|||
@ warkey
Volgens mij maak je een rekenfout. 12.00 pm is hier 9 uur savonds dus ik denk morgen 9 uur in de avond? Kan ook zijn dat ik ernaast zit hoor. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de site staat toch September 22, 11:59 pm, wat dus bij ons vanavond 9 uur zou zijn, en niet morgenavond? |
|
||||
|
||||
Dan zal ik er naast zitten. Ik heb ook maar gebruik gemaakt van een tijdzone converter naar de Nederlandse tijdzone. Toch vreemd want ik heb hier 2 keer goed naar gekeken.
|
|
|||
|
|||
iH8sn0w heeft het volgende op twitter achter gelaten:
RT @TheSexyPenguin_ CONFIRMED sn0wbreeze RELEASE IS 11:59 PM TOMORROW!!!!! // Pacific Standard Time. dat wil zeggen rond 9:00 Nederlandse tijd alle amerikaanse site melden dat hij bijna klaar is en hebben ook al plaatjes en links gepost de links werken nog niet, maar dat zal niet lang meer duren ook dit weet ik niet zeker, maar het lijkt me allemaal te toevallig |
|
||||
|
||||
Is het eigelijk wel mogelijk om een untethered jb op me iphone 3gs 4.1 te doen (new bootrom).
Snowbreeze & Redsn0w sowieso niet, hoop dat het met greenpois0n lukt. |
|
|||
|
|||
Spannend!!!!!!!!!!!
Haha |
|
||||
|
||||
Snowbreeze komt vandaag, blijkbaar! Greenpois0n kan je echt nog wel ff op wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit al twee weken in spanning te wachten op de JB. Meegenomen uit de USA, maar nog vrij nutteloos op het nachtkastje... DIt geldt dus voor de nieuwste versie, 4.1?
|
|
||||
|
||||
iemand, waar komt die info vandaan dat greenpois0n morgen gereleased wordt?
FF |
|
||||
|
||||
Nergens vandaan, allemaal BS. Niemand weet het!
|
|
||||
|
||||
Argh, damm u guys
FF |
|
|||
|
|||
hahahah van mij mag het nu ook komen maar heb liever dat ze er langer over doen dan dat ik half werk krijg
Komt het morgen dan morgen volgende week dan volgende week ze hebben ook nog leven naast dit ... maar ik kan ook niet wachten hoor hahahaha.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|