Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mickeymouse2112 nou dan maar geen iphone!!!, doe mij maar dat hotelletje in miami!! hahaha tjah, ik had het gelukkig beide...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 staat op 4.0.2 zo is die geshipped uit USA. is het verstandig om nu al mijn iPhone te updaten naar 4.1 of wachten tot de JB uit komt en dan pas update. kan er op het moment niks mee moet hem kunnen unlocken.
|
|
|||
|
|||
je kan em updaten alleen via Tinyumbrella want je dient je baseband (01.59.00) te behouden, die is te unlocken.
|
|
|||
|
|||
Heb jij een link voor mij hoe ik dit kan doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankje wel!
|
|
|||
|
|||
Ben bang dat het vermoeden van: woensdag niet volbracht word
Is natuurlijk ook tijd verschil ofniet? 6 uur vroeger las ik ergens? |
|
|||
|
|||
Maar ik heb even een vraag over die Baseband 01.59.00 want ik begrijp niet echt waarom je die moet hebben? is dit de enigste manier om hem te kunnen jailbreaken met baseband 01.59.00 zou iemand mij dit misschien kunnen uitleggen en waarom ik het met tinyumbrella moet doen is niet met (normaal) updaten via itunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke Oke thnx dat is duidelijk dan ga ik dalijk na mijn stage even aan de slag. heb nog wel een vraagje misschien een beetje dom. maar valt de iphone 4 al te unlocken? lijkt me niet want er is nog geen JailBreak.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hello allemaal,
grrr, ik volg het dit forum al voor 2 weken.. hopelijk is het vannacht dan echt zo ver, daar wil ik wel voor wakker blijven ! nu alleen nog hopen dat ik het dan niet verneuk met JBen >.< Gr, M. |
|
|||
|
|||
Zou idd wel lekker zijn als de jb er is, maar gedult jongens ooit zal hij wel komen.
* gaat weer op een houtje bijten* |
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of hij echt gaat uitkomen, natuurlijk hoop ik het maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij eigenlijk nog niet klaar is om dat de dev dit steeds laat doorschemeren in zijn berichten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev team laat nergens doorschemeren dat hij er niet komt, weet niet wat jij leest. Ze zeggen overal gewoon dat hij 100% komt alleen dat er geen datum vast te stellen is omdat ze inderdaad gewoon nog niet klaar zijn. Maar die voor de 3G is er al dus het kan niet lang duren denk ik |
|
||||
|
||||
Ik zeg ook niet dat hij niet komt, alleen dat hij nog niet helemaal af was
en met niet af denk ik dat ze bugs bedoelen. EDIT: zie dat mijn zin ook niet klopt, excuus hiervoor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. robbert |
|
||||
|
||||
Argh , ga er slecht op dat er nergens echt goede info staat over de nieuwe jailbreak.
In veel berichten staat dat hij al klaar zou zijn, maar dat hij alleen nog maar getest moet worden op bugs etc. Maar ook zouden ze hem lekker smooth willen maken, zodat je hem met 1 klik op de knop kunt jailbreaken, zoals bij jailbreak programma Spirit (wat wel chill zou zijn, wordt altijd moe van al dat gedoe, als het weer is niet klopt) Maar van de geruchten dat hij er vandaag zou komen lees je bijna nergens iets over, dus ik weet niet wie hier mee komt Maar voor de iphone 4 jailbreak, moeten we toch wachten op greenpois0n en niet op programma's zoals snowbreeze FF |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|