Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben ff de kluts kwijt.. is er nou al wel een 4.1 Jailbreak beschikbaar voor de 3G ? :/...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben ff de kluts kwijt..
is er nou al wel een 4.1 Jailbreak beschikbaar voor de 3G ? :/ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Robert, veel mensen zeggen dat er een mogelijkheid is om hem zonder oude baseband terug te zetten, maar weet niet of dat altijd klopt. Je kan het best, denk ik, wachten op de JB van 4.1, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen
FF |
|
||||
|
||||
Ja, dat wel maar niet voor de Iphone 4g of 3gs
srry verhaal is inderdaad niet heel duidelijk FF |
|
||||
|
||||
En dan zal ik toch, als ik iets mag aanbevelen, voor Ipod touch 2G en Iphone 3G mensen redsnow nemen en niet snowbreeze (ook een jailbreak programma)
Heb al veel vaker met redsnow gejailbreakd en werkte altijd prima FF |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is der al een JB voor ipod touch 2g/3g met fw 4.1?
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
Hier zou een JB van Iphone 3G en ipod touch 2g mee moeten lukken FF |
|
|||
|
|||
dankje ik ga het proberen !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
I have heard a few folks voice concerns about how they can downgrade their 2.x baseband to 1.59.00 on iPhone4. Here are the basic steps: Close TinyUmbrella (if open) Close iTunes (if open) Remove ALL lines in your hosts file that contain gs.apple.com Windows: Start -> cmd -> ipconfig /flushdns Mac: Terminal -> dscacheutil -flushcache Start iTunes Restore (NOT UPDATE) Stock 4.0.2 iPhone 4 - 4.0.2 Download Note that this will only work while Apple is signing 4.0.2 SHSH requests. This is due to the way Apple now updates/restores Baseband Firmware for the iPhone 4 different from the way it did to prior devices. Lucky us... Maar wat ze bedoelen met remove all lines in your hosts snap ik niet? iemand enig idee hoe dit stap voor stap werkt? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net zo snel als de JB voor 4.1 waar iedereen al op wacht ?
|
|
||||
|
||||
ik heb voor de 3G 4.1 een downgrade gevonden met jailbreak.
Zie mijn topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...-modellen.html dus alleen voor de 3G MB modellen met 4.1 dus het kan die van mijn vrouw heb ik van: 3G 16GB 4.1 MB model zonder Jailbreak en zonder simlock omgezet naar 3G 16GB 4.0 MB model met jailbreak zonder simlock en alles doet het perfect ik weet alleen niet of het ook werkt bij een gelocked model maar denk het wel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op windows vindt u het bestand "hosts" hier: Windows XP\Vista = C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC Windows 2K = C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC Win 98\ME = C:\WINDOWS FF |
|
|||
|
|||
ik heb dus geen zin om mn Ipphone te downgraden, en misschien later weer een keer te upgraden, ik heb het liever gewoon in 1x goed met gelijk 4.1 te JBen..
alleen dat word dus wachten op de windowsvariant, of anders misschien toch maar een macbook regelen bij iemand.. 8-) |
|
||||
|
||||
Ja, jij hebt hem door
FF |
|
|||
|
|||
word wel tijd dat die jailbreak voor 4.1 komt voor de Iphone 4, Vraag me af wie het eerst ermee komt, die krijgt meestal de meeste credit want mensen zijn heel ongeduldig hehe
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sn0wbreeze 2.0 for iOS4.1 old Bootrom comming Today 11.59pm PacificTime
Sn0wbreeze 2.0 jailbreak compatible devices:
Greenpois0n is the tool to be realesed to JB
Waiting for my iPhone 12 Laatst gewijzigd door Ibby; 22-09-10 om 19:52. |
|
||||
|
||||
@Ibby
Over greenpois0n is dit zeker? zal wel fijn zijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|