Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hmm, op de ene site van die nieuwe jailbreak van snowbreeze 2.0.1 staat dat mn 3g al wel gejailbreaked moet zijn, en bij de andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hmm, op de ene site van die nieuwe jailbreak van snowbreeze 2.0.1 staat dat mn 3g al wel gejailbreaked moet zijn, en bij de andere weer niet.. 8-) wat is het nou ?!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
LAAT JE NIET GEK MAKKEN
Ik zeg 4 1 voor appel Als je jailbreak voor Iphone 4 4.1 uitkomt is natuurlijk wel iedere Iphone 1 punt he. Hij komt late late very late. Laatst gewijzigd door Daniel225; 23-09-10 om 11:29. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk vloeken in de kerk maar je zou bijna gaan zoeken naar een betaalde service (worden veel aangeboden). Heb je stevig betaald voor die usa iphone, kan die paar tienjes er ook wel af.
heeft iemand al ervaring met een 4 op 4.0.2. |
|
|||
|
|||
Ja lekker upgraden naar 4.1 met behoud van je baseband (01.59.00)
|
|
|||
|
|||
ik zou even op het knopje home klikken, dan zul je zien wat die betaalde services inhouden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb een 3GS met boot 05.14.02. Dit is zekere de nieuw boot? Grt leo |
|
|||
|
|||
Ik zit op 3.1.3 met New bootrom, enigste oplossing is dus downgraden naar 3.1.2 en daarna naar 4.1 met JB
Toch ?? Laatst gewijzigd door Stephan0501; 23-09-10 om 13:41. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verlopig is de Jailbreak Greenpois0n er nog niet en het duurt ook nog wel ff heb ik zo het gevoel.
|
|
||||
|
||||
Geduld is een schone zaak.
|
|
||||
|
||||
stja, sommige zeggen thursday 11:59 PM, of de 26e.
Maar echt bronnen hiervoor zijn er niet. Dus helaas wachten maar. Sommige zeggen zelfs dat ze het alleen zeggen dat er een JB komt, om donaties te ontvangen, maar dat lijkt me sterk. |
|
|||
|
|||
Nepversie van greenpois0n steelt wachtwoorden (jailbreak)
donderdag, 23 september 2010 (11:37) | Gonny van der Zwaag Sluiten Auteur: Gonny van der Zwaag Naam: Gonny van der Zwaag Website: http://www.iphoneclub.nl Bio : Gonny van der Zwaag richtte in december 2006 iPhoneclub op, toen de geruchten over de iPhone steeds sterker werden. Het eerste jaar was de website vooral een ontmoetingsplek voor mensen die een uit de VS geïmporteerde iPhone werkend wilden krijgen, maar sinds de lancering van de iPhone 3G in Nederland trekt iPhoneclub een steeds gevarieerder publiek. In 2009 en 2010 richtte Gonny samen met Jean-Paul de websites Android Planet en iPad Planet op, volgens hetzelfde format. Uitgangspunt is altijd dat het over onderwerpen gaat waarover ze zelf zou willen lezen en producten die ze zelf zou willen kopen. Dat er over iPhone, iPad en Android zo enorm veel te vertellen valt, speelt natuurlijk ook mee. Eerder studeerde Gonny Technische Bedrijfskunde en werkte ze enkele jaren als business consultant voor CMG (nu Logica) en ING. Ze schreef in die periode al diverse computerboeken en artikelen voor tijdschriften, over onderwerpen als smartphones, navigatie en home entertainment. In 2003 besloot ze fulltime te gaan schrijven, aanvankelijk bij uitgeverij VNU en later voor websites als Webwereld, Dutch Cowgirls en Computeridee. Met die werkzaamheden is ze door de enorme groei van iPhoneclub inmiddels gestopt. Wel schrijft ze nog af en toe voor het blad MacFan. Bekijk alle berichten van Gonny (9009) Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is dat meestal ook het geval. Zo ook bij een stukje software dat momenteel via verschillende kanalen beschikbaar is onder de naam greenpois0n. Hoewel de volgende jailbreak mogelijk onder deze naam beschikbaar zal worden gemaakt, heeft de software die momenteel onder deze naam de ronde doet een heel andere functie. Zoek je via Google naar ‘greenpois0n tool’ dan kom je een hoop torrents en websites tegen die de indruk wekken dat het om de echte tool gaat. Er zijn ook handelaren die je voor $25 tot $40 een betaalde tool proberen te verkopen, of tools die proberen om wachtwoorden en privégegevens van je computer te stelen. Ons advies is daarom: wacht op de officiële versie. Wij zullen laten weten wanneer het zover is. In een blogposting van Kaspersky wordt ook gewaarschuwd voor SHAtter-trojans. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey ik heb een iphone 4 bemachtigt maar hier staat firmware 4.1 op met modemfirmware 2.10.04. Kan ik deze dan wel jailbreaken als de jailbreak voor 4.1 uitkomt? Ben gelukkig niet afhankelijk van een unlock
|
|
|||
|
|||
lees je vraag eens...wat denk jezelf?
|
|
|||
|
|||
Dat zijn de mooiste vragen. Met het antwoord er al in vermeld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem wel aan dat die er komt, maar wel later om zo veel mogelijk te vangen. Laatst gewijzigd door Daniel225; 23-09-10 om 15:54. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|