Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aeensing Hoe zit het nu met die Sn0wbreeze 2.0.2???? kan ik daarmee mijn iphone 3GS met nieuwe bootrom mee updaten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iPhone 3GS 3.1.3 Spirit Jailbreak. Baseband 05.13.04. Als ik het zo is bekijk moet je dit doen: - Downgraden naar 3.1.2 - 3.1.2 jailbreaken - Dan met sn0wbreeze naar 4.1 en die jailbreakt hem ook dan (custom firmware) - Als het goed is, hou je je huidige baseband en kun je hem gewoon unlocken met de ultrasn0w (precies dezelfde die je nu ook hebt gebruikt met 3.1.3). Want dat unlocken heeft als het goed is niks met de iOS te maken, maar alles met de baseband. En aangezien je je huidige baseband houd, zou het moeten kunnen. Kan iemand bevestigen of dit klopt?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snowbreez 2.0 Available for downloads - Geohot ik citeer: Citaat:
|
|
|||
|
|||
kan je je ipod touch 3g windows met 4.1 al jailbraiken.
|
|
|||
|
|||
Staat gewoon bij Jailbreak forum...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jammer, dankjewel!
|
|
|||
|
|||
Oke.
Ik heb het geprobeerd met de custom firmware maar het wil niet want als je de firmware met Sn0wbreeze 2.0.2 aanpast etc. en je boot je iphone in dfu modus en je gaat met itunes herstel doen dan zegt hij dat de software niet compatibel is met de telefoon. Met andere woorden ik ga vandaag achterover hangen en lekker genieten van het weer want dit gaat gewoon even duren voor de 3GS.... Wat ik niet erg vind btw want de devs worden niet betaald dus big respect voor hun. Laatst gewijzigd door Guest-201204012146; 25-09-10 om 14:04. |
|
|||
|
|||
hallo,
Ik heb een vraag. Misschien is die reeds eerder gesteld. Ik heb een iphone 4 fw4.1. Deze is gisteren door cdmedia unlocked (zonder problemen!). als er ooit een jailbreak voor de 4.1. iphone 4 uitkomt, kan ik deze dan jailbreaken en dan mijn sim unlock behouden? dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak iPhone 3.1.2 Firmware with blackra1n | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als ik jou was zou ik mn iPhone 4 pas jailbreaken als je er zeker van bent dat er ook een unlock uit is voor je huidige baseband. Wat is je baseband op het moment? (instellingen --> Algemeen --> Info --> Modemfirmware) Anders moet je het even vragen bij cdmedia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
modem firmware is: 02.10.04!! |
|
|||
|
|||
Shatter Jailbreak iOS 4.1 Coming soon! No wait for iOS 4.2 !! [Update 1x Release time]
Kijk niets vandaag dus... |
|
|||
|
|||
Soon Soon very Soon
|
|
||||
|
||||
Jammer dat het zeker nog wel 2 weken zal gaan duren, had eigenlijk dit weekend gehoopt maar goed. Niks aan te doen, gewoon wachten.
Nu heb ik echt spijt dat ik mijn iPhone4 van 4.0.1 direct had zitten updaten toen ik hem via iTunes ging synchroniseren voor de eerste keer.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien even lezen? Shatter Jailbreak iOS 4.1 Coming soon! No wait for iOS 4.2 !! [Update 1x Release time]
Er word gezegd 'a few weeks' in de afbeelding van twitter. Dus niet een week, maar 2 of meerdere. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net door CDmedia bevestigd: unlock blijft gewoon staan. Dus ik kan de jailbreak voor 4.1. als die straks komt gewoon uitvoeren... |
|
|||
|
|||
Je moet de officiële twitters van de ontwikkelaars volgen. En die van chronic dev team, niet al die fake account!
|
|
|||
|
|||
Guys,
Ik heb een AT&T iphone 4 4.1 dus kan er nog niks mee tot dat de JB (en unlock) uitkomt. Zodra dit het geval is, moet ik dan nog SHSH blobs opslaan(om er even een term tegenaan te gooien mij niet bijster veel zegt) of aan iets anders denken voordat ik ga JB-en en UL-en? Merci |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|