Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Sneeuwwitje werd ook vergiftigd door een groene appel. De volgende uitgave van Sneeuwwitje is voor maart 2013. Dusss Als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dit staat op de chrinic dev blog als comment
iOS-Soeldner September 25, 2010 at 12:17 pm hey guys ! i said only one thing … SHAtter and greenpois0n was yesterday! Today is a new exploit from germany names “Spored” … The jailbreaktool (for enduser) names “deadmans-apple”! it will be released next week! follw me on twitter for more information “iOS-Soeldner” please excuse my bad english |
|
||||
|
||||
Citaat:
En meer BS, partij waar je nooit van gehoord hebt hebben in een week een nieuwe exploit gevonden en hier in de zelfde week ook een werkende jailbreak omheen gebouwd. Denk even na voordat je iets post. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nieuws voor je denk ik, in de eu start de week ook op zondag. Dan is het dus de eerste dag van de werkweek om precies te zijn Maar goed ik krijg de indruk dat jullie denken dat die veel eerder komt, wat best kan natuurlijk en waar ik zelf ook op hoop. |
|
|||
|
|||
Iedereen post allemaal bullshit dat niks te maken heeft met de topic en als iemand news over de topic post dan krijg je dit te horen
|
|
||||
|
||||
Ik probeer alleen maar aan te geven dat al deze speculaties niet gebaseerd zijn op feiten. Ik kan me niet voorstellen dat, omdat ze een bepaald logo kiezen wat enigszins relatie heeft tot halloween ze hiervoor een jailbreak uit gaan stellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zijn de poster geloofwaardig? Met zulke postings zorg je alleen maar voor valse hoop. |
|
|||
|
|||
Het komt niet van een snel in mekaar gezette site maar van de chronic dev blog. Ik zeg ook niet dat het waar is, maar gaat in iedere geval over de topic en niet over allerlei andere dingen die niks met de topic te maken heeft.
|
|
|||
|
|||
Valse hoop is om te zeggen dat het deze weekend komt zonder bron en dan weer maandag en dan weer dinsdag.........
|
|
|||
|
|||
Verdraait ik heb het nog even nagekeken maar de week begint in nederland inderdaad op maandag en in de us op zondag.
Dit is volgens de nen 2772 Maar goed dat maakt de gok van 25 tot en met 31 oktober nog geen bullshit |
|
||||
|
||||
Dank je begon al aan mezelf te twijfelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
25 September - 31 December ongeveer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit hier met verbazing te kijken hoe iedereen elkaar de kop gek maakt.
Doe allemaal eens relaxed en heb geduld en w8 tot de JB 4.1 er is. En als je stuck zit op 4.1 of 4.0.2 oid durf gewoon 90,- á 120 euro neer te tellen voor een unllock en bespaar jezelf een hoop frustratie en stress!! Reken maar eens uit,... 120,- euro gedeeld door de tijd dat je w8 en tijd besteed aan de JB checken en mekaar de kop gek maakt. Dus chill en kappen met speculeren en we zien vanzelf wanneer hij er is. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zolang mensen elkaar beschuldigen van bullshit berichten en andere van dat soort uitlatingen voel ik eigenlijk niet zoveel humor.
Ligt misschien aan mij maar zo voel ik dat. |
|
|||
|
|||
Op dit moment heeft Apple nog steeds de laatste lach.
Helaas,... |
|
|||
|
|||
Denk aan jullie bloed druk jongens. Ik neem aan dat je wel oud wil worden of moeten jullie iphones zonder eigenaar verder. Wacht gewoon even rustig af ipv elkaar te bashen over de release tijdstip
|
|
|||
|
|||
Dat mag je wel zeggen ja, het is wel zo dat wij wel erg ongeduldig zijn. We hadden natuurlijk erop gerekent dat die jailbreak er al lang zou wezen.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|