Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Versie, je kan hem dus helaas niet jailbreaken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Versie, je kan hem dus helaas niet jailbreaken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heej ik heb vorige week een iphone 4 gekocht met FW 4.0.2
Nu heb ik al hier op het forum en bij dieverse andere sites al gelezen dat als er een jailbreak komt dat het dan niet voor 4.0.2 zal zijn maar voor de 4.1. Is het in mijn geval dan verstandig om te gaan updaten naar 4.1 nu of nog niet ?? Alvast bedankt ! Laatst gewijzigd door mighty mo; 15-09-10 om 21:27. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop zelf dat de unlock snel na de jailbreak komt, dan kan ik ook over naar 4.1. Als die jailbreak uit komt kan ik hem namelijk wel jailbreaken, maar zonder unlock heb ik er niet veel aan aangezien ik een Telfort sim heb, en het een T-Mobile toestel is. EDIT: Over die baseband (Modemfirmware) weet ik ook niet zoveel, ik heb nu baseband 05.13.04 op iOS 3.1.3 en die heb ik gewoon kunnen unlocken met redsn0w. Laatst gewijzigd door smakkie; 15-09-10 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil nou toch wel dat de JB er snel komt, ik mis de SB settings en mijn agenda in het lockscreen.
Laatst gewijzigd door roymeer; 15-09-10 om 22:24. |
|
||||
|
||||
Same here, SB settings is veels te handig om te moeten missen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat zijn SB settings dan weer??
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijn 3gs al JBen met 4.1 heb nog nooit een JB gehad! En wat is de kans dat er nog een keer de mogelijk komt om te JBen via jailbreakme.com?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Al die nieuwe iPhone 4 noobjes ook
|
|
|||
|
|||
Hello
Sinds de tethernet uit was voor de Iphone heb ik geen update meer uitgevoerd omdat dan de tethernet weg ging. De tethernet gebruikte ik voor mijn laptop, op die manier kon ik lekker internetten. Nu heb ik sinds 2 maanden een Ipad en daarop wil ik internetten via MiWi. Nu wou ik me Iphone jailbreaken echter was de software te oud (3.0.1) Na vandaag alles geupdated te hebben naar 4.1 is alles weer te nieuw Wat is beter, wachten tot de jailbreak van 4.1 of downgraden en dan een jailbreak uitvoeren via jailbreakme.com |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of ik er wijs aan doe om te updaten, ik kreeg de Iphone (van een vriend) die hem had leeggemaakt met versie 4.0.2 maar zonder simlock?
Ik kon namelijk direct mijn KPN sim gebruiken zonder ook maar iets te hoeven doen, hij heeft in ieder geval geen jailbreak uitgevoerd (kan ook niet met 4.0.2) maar vraag me af of ik nu naar 4.1 moet updaten als de jailbreak mogelijk is of zou ik dan mijn huidige simlock vrije (schijnbaar) status kwijtraken? Enige aanknopingspunt wat ik heb is dat bij aanbieder "Carrier 7.0", wat je normaal volgens mij alleen bij een jailbreak te zien krijgt. |
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en wachten op de JB! Of gewoon even vragen of de iPhone simlock vrij is, dan kan je het zonder problemen doen.
|
|
|||
|
|||
Hier gewoon SBsettings draaiend op 4.1 =) Even googlen naar de repo van Activator 1.3.4 beta..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk. Ik weet namelijk de historie van dit toestel niet en dacht eerlijk gezegd dat alleen via jailbreak en unlock dit mogelijk was. Aangezien de firmware via Itunes is geupdate nam ik aan dat die unlock eraf was.
Maar je kunt dus schijnbaar die simlock vrije status houden na een update? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? | Rubske | Jailbreak | 13 | 27-12-10 10:56 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
|
|