iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Wanneer Jailbreak 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71747-wanneer-jailbreak-4-1-a.html)

WDS001 27-09-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 571160)
ze hebben de betaversie al laten zien aan iphoneclub

Dat geloof je nu toch zelf niet?

johndoe73 27-09-10 12:24

Ik kan ook haast niet wachten. Vorige week is mijn iPhone 3GS onder garantie vervangen (wel nette service van US Apple Store trouwens om een Belgische phone te vervangen). Probleem is dus dat ik nu wel een new-bootrom 4.1 heb terwijl ik een old-bootrom heb ingeleverd :-(

Vivarobben 27-09-10 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 571210)
Dat geloof je nu toch zelf niet?


Wat geloof jij nu weer niet?

pascalletje 27-09-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben (Bericht 571228)
Wat geloof jij nu weer niet?

Volgens mij is het vrij duidelijk wat WDS001 niet gelooft... Ik geloof het trouwens ook niet :)

YMGV 27-09-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben (Bericht 571228)
Wat geloof jij nu weer niet?

als je goed kijkt, staat dat in zijn quote gedeelte.

lol. je was me al voor. maar inderdaad ik geloof het ook niet. denk dat diegene het bericht vanuit de home sectie iets te vluchtig cq. verkeerd gelezen heeft.

Vivarobben 27-09-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 571231)
Volgens mij is het vrij duidelijk wat WDS001 niet gelooft... Ik geloof het trouwens ook niet :)


Die betaversie geloven jullie dus niet?

Dus al die tweets (iphone_dev (iphone_dev) on Twitter) en website updates (Dev-Team Blog - SHAttered iPod touch 4G) is om jullie voor de gek te houden? Ik denk dat deze mensen wel wat beters te doen hebben dan de clown uit te hangen op het i-net.

Oizopower 27-09-10 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben (Bericht 571237)
Die betaversie geloven jullie dus niet?

Dus al die tweets (iphone_dev (iphone_dev) on Twitter) en website updates (Dev-Team Blog - SHAttered iPod touch 4G) is om jullie voor de gek te houden? Ik denk dat deze mensen wel wat beters te doen hebben dan de clown uit te hangen op het i-net.

Toch wel grappig dat mensen maar de helft lezen.
Het ging erover dat Iphone Club al over de beta zou beschikken , niet of deze uit is of niet.
WDS001 geeft alleen aan dat IphoneClub de beta niet in bezit heeft om te kunnen testen. Maar hij ontkent niet dat het niet uit is.

Op de front page staat gewoon een video waar de 1e versie gedemonstreerd word, en deze is niet voor het publiek beschikbaar.

jesax 27-09-10 13:18

heb zonet mijn e-mail notificatie op dit topic uitgeschakeld...iedere 2 minuten een verwittiging van een mail krijgen, om dan te zien dat men gewoon zit te gissen en elkaar zot zit te maken...neen dank u

ik volg nog dt twitters en de dev blog...that's it...daar komt er tenminste relevante info en geen gezaag, gezeur en gegis van "wanneer komt hij???"

niemand weet wanneer hij komt, en als hij komt dan zal het wel overal te merken zijn...

Vivarobben 27-09-10 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oizopower (Bericht 571241)
Toch wel grappig dat mensen maar de helft lezen.
Het ging erover dat Iphone Club al over de beta zou beschikken , niet of deze uit is of niet.
WDS001 geeft alleen aan dat IphoneClub de beta niet in bezit heeft om te kunnen testen. Maar hij ontkent niet dat het niet uit is.

Op de front page staat gewoon een video waar de 1e versie gedemonstreerd word, en deze is niet voor het publiek beschikbaar.


Oke, op die fiets. :d

die Beta moet alleen nog gefine-tuned worden en ik denk dat je hem vanavond of morgen wel kan downloaden. :rolleyes:

Oizopower 27-09-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben (Bericht 571244)
Oke, op die fiets. :d

die Beta moet alleen nog gefine-tuned worden en ik denk dat je hem vanavond of morgen wel kan downloaden. :rolleyes:

Ik ga momenteel nergens meer van uit, op twitter en blogs blijven ze aangeven soon , soon dus heb na bijna 2 weken wel genoeg soon woordjes gezien.

Daarom gewoon lekker niet te veel bij stil staan en af en toe eens kijken. het komt vanzelf wel wanneer het klaar is. liever een goede applicatie dan tig duizenden iphones die op dezelfde dag stuk zijn gegaan.

Laat ze het maar lekker goed testen en bugfixen. ben blij dat ze hun vrije tijd ervoor willen geven. want er gaat aardig wat uur schijnbaar in zitten.

romove64 27-09-10 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jesax (Bericht 571243)
heb zonet mijn e-mail notificatie op dit topic uitgeschakeld...iedere 2 minuten een verwittiging van een mail krijgen, om dan te zien dat men gewoon zit te gissen en elkaar zot zit te maken...neen dank u

ik volg nog dt twitters en de dev blog...that's it...daar komt er tenminste relevante info en geen gezaag, gezeur en gegis van "wanneer komt hij???"

niemand weet wanneer hij komt, en als hij komt dan zal het wel overal te merken zijn...

Ik sluit me hier maar eens bij aan! Kom niet meer aan werken toe op deze manier. Begint op een GTST soap te lijken.

mickeymouse2112 27-09-10 13:54

ik stop er ook mee, hij gaat lekker in de verkoop en ik ga voor de htc desire hd, die is tenminste direkt simlockvrij voor een betaalbare prijs....crapple....:mad:

Beedeewee 27-09-10 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door romove64 (Bericht 571259)
Ik sluit me hier maar eens bij aan! Kom niet meer aan werken toe op deze manier. Begint op een GTST soap te lijken.

Ja mensen, dat is het "gevaar" van een forum. Dat mensen dingen gaan schrijven!!! Kijk uit hoor, straks krijg je weer een mailtje! ;):)

mvveelen 27-09-10 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mickeymouse2112 (Bericht 571264)
ik stop er ook mee, hij gaat lekker in de verkoop en ik ga voor de htc desire hd, die is tenminste direkt simlockvrij voor een betaalbare prijs....crapple....:mad:

Ik moest lachen..... UITlachen that is. Als je hierdoor de overstap maakt naar een HTC dan ....nee, dat is het niet waard. Aardig blijven.

Sorry voor de notificatie van wéér een reaktie in dit topic jongens.

Het is alweer dik een uur stil op Twitter rondom deze JB.

pjuter 27-09-10 14:25

hallo allemaal

sorry voor de mensen die email notificatie hebben aanstaan :)

Ik denk dat de iphoneclub deze maand een record aantal bezoeken hebben op hun site :)

PS: WAAR blijft de jailbreak!

terrorted 27-09-10 14:25

ik merkte net dat de blog van chronic dev team niet bereikbaar is. dus hopen dat het voor de rede is waar iedereen hier zowat op hoopt

stiff 27-09-10 14:25

W88 en w88, hij komt, hij komt....

antwan 27-09-10 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pjuter (Bericht 571286)
hallo allemaal

sorry voor de mensen die email notificatie hebben aanstaan :)

Ik denk dat de iphoneclub deze maand een record aantal bezoeken hebben op hun site :)

PS: WAAR blijft de jailbreak!

Het team experimenteert momenteel nog met een betaversie en een publieke release kan nog wel even op zich laten wachten. :o

DaMeastro 27-09-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door terrorted (Bericht 571287)
ik merkte net dat de blog van chronic dev team niet bereikbaar is. dus hopen dat het voor de rede is waar iedereen hier zowat op hoopt

Chronic is wel bereikbaar. Maar die van het iPhone dev team niet (http://blog.iphone-dev.org/)

Hoop dat dat een teken aan de wand is:P!!!!

dennis33 27-09-10 14:32

zou het in deze week nog vrij gegeven worden:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.