calDAV/groupDAV werkt niet meer na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd. Mijn caldav doet het niet meer na een jailbreak. Direct na de jailbreak werkt alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
calDAV/groupDAV werkt niet meer na jailbreak
Hallo,
dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd. Mijn caldav doet het niet meer na een jailbreak. Direct na de jailbreak werkt alles nog maar daarna gaat het ergens mis. Ik denk een library overschreven of?? Heel vaag weet iemand hier misschien een oplossing? Wanneer in de /var/mobile verwijder en neem (automatisch) een nieuwe dan werkt alles weer. jeetje wordt best zoeken tussen de 32GB zooi Laatst gewijzigd door marcelkraan; 14-09-10 om 00:47. Reden: verdere oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou bedankt voor alle berichten
De oplossing heb ik als volgt gemaakt. De oude /var/mobile/Library ingepakt met : tar cvfz Library.stuk.tar.gz Daarna de Library verwijderd (rm -rf Library )waarna er (automatisch) een nieuwe aangemaakt wordt. Deze heb ik ook ingepakt met: tar cvfz Library.clean.tar.gz Library Daarna heb ik de oude Library teruggezet tar xvfz Library.stuk.tar.gz Daarna direct de clean Library eroverheen tar xvfz Library.clean.tar.gz Toen werkte alles weer Wel moet ik alle agenda's en mail opnieuw configureren. de conclusie is dat er een programma een Library heeft overschreven welke gebruik maakt van de calendar. Binnenkort vind ik die library wel want dat programma lijkt mij nu niet goed meer te werken. hopeloos ik heb die op de iPhone4 4.01 en de 3GS 4.01 Ik heb dit al eerder gehad met 2.12 of 2.13 Wat zeker is dat de bug uit Cydia komt. Laatst gewijzigd door marcelkraan; 14-09-10 om 12:17. Reden: incompleet |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon uit een nieuwe install deze dirs gecopyeerd en alles werkt weer
MyiPhone4:/var/mobile/1/Library root# cp -ar ConfigurationProfiles/* /var/mobile/Library/ConfigurationProfiles/ MyiPhone4:/var/mobile/1/Library root# cp -ar Preferences/* /var/mobile/Library/Preferences/ wel ff hard reboten daarna |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone werkt niet meer na jailbreak | Reno90 | Jailbreak | 7 | 31-03-12 23:11 |
iPhone: iPhone werkt niet meer na jailbreak | Knetterbek | Jailbreak | 0 | 30-06-09 20:49 |
iPhone: Jailbreak werkt niet meer | francebramie | Jailbreak | 0 | 28-01-09 17:02 |
1.1.1 Jailbreak werkt niet (meer)! | BasRed | Unlock [archief] | 14 | 17-11-07 20:03 |
|
|