iPhone 3G hacktiveren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee luitjes, ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een iphone 3g 8gb gekocht op marktplaats (dom dom) Vorig eigenaar had het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G hacktiveren
Hee luitjes,
ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een iphone 3g 8gb gekocht op marktplaats (dom dom) Vorig eigenaar had het sim vrij gemaakt en gejailbraikt. Heeft die ukkel alles weer terug gezet en geupdated. Nu had ik het zelf gejailbraikt maar hij werd niet sim vrij, jailbraiken via snow. Daarna blackrain geinstalleert en toen begon mijn probleem. Hij starte niet meer meer op, nu heb ik het wel weer aan de praat gekregen maar enige wat ik kan is herstellen en dan komt alleen emergency call tevoorschijn, mijn springboard met menu is helemaal verdwenen. Wie kan mij helpen om tips te geven om het weer terug te krijgen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op welke firmware zit de iPhone? Als hij op 4.01 zit kun je hem jailbreaken en activeren met redsn0w. Als hij op 4.1 zit kun je er niks mee...
|
|
|||
|
|||
4.0
Maar ik kan niks, want mijn begin scherm is alleen: stekkertje pijltje naar boven en staat itunes. Ik kan wel herstellen maar er gebeurt niks. volgens mij is mijn firmware 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit je nou op versie 3.1.3 of 4.0 ? Met 4.0 op je iphone met Safari --> JailbreakMe, dat moet gewoon lukken. En vervolgens in Cydia unlocken. Laatst gewijzigd door PrittStift; 17-09-10 om 15:55. |
|
|||
|
|||
Ik heb het al weet niet vaak hersteld, maar enige wat ik er dan voor krijg is dat stekkertje met itunes, en emergency bellen.
4.0 zit er op, tis een AT&T |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphione is weer tot leven
Nui alleen nog downgrade baseband 5.09 dan kan ik ook weer bellen. Maar heb begrepen dat ie er nog niet is??? |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak en tevens topictitel aangepast.
Downgraden van de baseband is simpelweg niet mogelijk. Welke baseband staat er nu op je iPhone? |
|
|||
|
|||
waar kan ik dat zien?
|
|
||||
|
||||
Instellingen -> Algemeen -> Info
|
|
|||
|
|||
ik zal alles maar opnoemen: versie 3.1.3. carrier 5.1 firmare 5.14.02
|
|
||||
|
||||
Die baseband (modemfirmware) is nog niet te unlocken. Je zal dus nog even geduld moeten hebben.
|
|
|||
|
|||
Enig idee wanneer het zou kunnen??
|
|
||||
|
||||
Dat is afwachten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe 3GS, 4.01 hacktiveren voor jailbreakme.com ? | Patriek | Jailbreak | 8 | 15-08-10 17:17 |
iPhone 3GS: Newbie vraag over Hacktiveren | Dons | Unlock | 1 | 08-08-10 18:52 |
iPhone: hacktiveren 3.1.3 | benno13 | Jailbreak | 5 | 26-05-10 17:35 |
|
|