hacktiveren 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) aangezien ik momenteel met een amerikaanse iPhone 3GS zit op 3.1.3 die nog geactiveerd moet worden, vraag ik mij af of er al een hacktivatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hacktiveren 3.1.3
aangezien ik momenteel met een amerikaanse iPhone 3GS zit op 3.1.3 die nog geactiveerd moet worden, vraag ik mij af of er al een hacktivatie is voor 3.1.3?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leest niemand dan ook de keuzehulp?
NEE
|
|||
|
|||
iniedergeval bedankt voor je antwoord, van een keuzehulp op het forum hier heb ik nog nooit gehoord kom hier net kijken, met de zoekfunctie kon ik ook niets vinden. wel iets over custom 3.1.3 met activatie maar daar word ik ook niet veel wijzer van
maar toch bedankt |
|
|||
|
|||
nee, er is momenteel wel een jailbreak voor 3.1.3,maar je moet dan wel je telefoon hebben geactiveert
|
|
|||
|
|||
@The Unbelievable: Hoe zou ik deze vraag over hacktivatie dan moeten vinden in de Keuzehulp? Je kan alleen kiezen voor een aantal iPhone modellen en de gebruikte jailbreak methode, voor zover ik het kan zien.
Als ik wil hacktiveren voor 3.1.3 waar moet ik dan zoeken in deze topics? Ik zou verwachten van 'keuzehulp' dat deze helpt bij het maken van je keuze. Dus: iPhone 3GS, firmware 3.1.3 jailbreak -> Spirit. En iPhone 3GS, firmware 3.1.3, nieuwe bootrom: hacktivatie -> niet mogelijk. Wellicht zie ik het verkeerd, laat dan svp even zien wat je bedoelt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar staat het. Volgende keer mijn Sig volgen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G hacktiveren | Mamby | Jailbreak | 14 | 18-09-10 11:24 |
iPhone: Nieuwe 3GS, 4.01 hacktiveren voor jailbreakme.com ? | Patriek | Jailbreak | 8 | 15-08-10 17:17 |
iPhone 3GS: Newbie vraag over Hacktiveren | Dons | Unlock | 1 | 08-08-10 18:52 |
|
|