iPhone 3G 3.1.3 amerikaans to unlocken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zelf een iPod Touch maar ik kan een iPhone 3G met de nieuwste 3.1.3 software van iemand overkopen. Deze komt uit amerika maar kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G 3.1.3 amerikaans to unlocken?
Heb zelf een iPod Touch maar ik kan een iPhone 3G met de nieuwste 3.1.3 software van iemand overkopen. Deze komt uit amerika maar kan ik hem dan alsnog jailbreaken/unlocken (tethered) zodat ik met mijn Hi abbo erop kan? Of krijg ik dan die shit dat ik hem telkens opnieuw moet JBen om hem te laten werken?
Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als er de laatste FW op zit heeft ie waarschijnlijk ook baseband 05.12.01. En die kun je nog niet unlocken. Dus dan kun je je simkaart niet gebruiken.
|
|
|||
|
|||
En die baseband staat ergens in Info toch? Hoe oud moet hij zijn om die baseband NIET te hebben?
|
|
||||
|
||||
Bij "Info" inderdaad. De modemfirmware gaat het om. Wanneer je een originele 3.1.3 FW installeert dan krijg je ook baseband 05.12.01. Heeft niets met leeftijd van het toestel te maken.
|
|
|||
|
|||
Ok thx ik ga het checken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaans iTunes account | t-kroon | iTunes | 1 | 16-05-10 19:06 |
Amerikaans model iPhone ?? Hoe kom ik erachter ? | zorphion | iPhone algemeen | 33 | 29-04-10 01:20 |
iPhone 3GS: Nieuw en gelockte Amerikaans iPhone 3Gs unlocken? | MacLover23 | Unlock | 4 | 09-04-10 00:45 |
|
|