Programma's sluiten automatisch discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb overal gezocht naar een oplossing zowel ook gebruik gemaakt van de zoekfunctie binnen iphoneclub, maar helaas heb ik geen oplossing kunnen vinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma's sluiten automatisch
Hey,
Ik heb overal gezocht naar een oplossing zowel ook gebruik gemaakt van de zoekfunctie binnen iphoneclub, maar helaas heb ik geen oplossing kunnen vinden. Jailbreak is gedaan doormiddel Spirit. Tijdens het spelen van een spel gaat de ipod terug naar hoofdmenu. hij gaat er helemaal uit. Is hier een oplossing voor? Iemand een idee? Laatst gewijzigd door GTFO; 26-05-10 om 17:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een restart voordat je gaat spelen. Wanneer een app wordt afgesloten is er meestal te weinig geheugen beschikbaar. Dit is het best op te lossen door een reboot.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien de app opnieuw installeren? Succes!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: App's sluiten automatisch | Delvenaartje | Jailbreak | 3 | 18-04-11 12:21 |
Sluiten programma's automatisch af? | Macbook-jan | iPhone algemeen | 16 | 08-10-10 15:17 |
Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten | J090 | iPhone Apps | 2 | 05-10-10 12:27 |
Automatisch volledig sluiten van applicaties | NomenNescio | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 16:17 |
Programma's sluiten automatisch af | ruben | Jailbreak apps en thema's | 20 | 11-12-07 21:36 |
|
|