App's sluiten automatisch discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds mijn JB van vorige week, heb ik dat bepaalde bestanden openen en kort daarna meteen sluiten. Zijn er mensen die weten hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App's sluiten automatisch
Hallo,
Sinds mijn JB van vorige week, heb ik dat bepaalde bestanden openen en kort daarna meteen sluiten. Zijn er mensen die weten hoe dit kan? En hoe dit verholpen kan worden? Opnieuw opstarten, hard reset etc etc. heb ik allemaal gedaan. Bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke Apps? Hoe kom je er aan?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem met celeste.
Ik denk dat de programma's niet compatibel zijn met de iphone 4 |
Labels |
apps sluiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sluiten programma's automatisch af? | Macbook-jan | iPhone algemeen | 16 | 08-10-10 15:17 |
Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten | J090 | iPhone Apps | 2 | 05-10-10 12:27 |
Automatisch volledig sluiten van applicaties | NomenNescio | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 16:17 |
iPhone: Programma's sluiten automatisch | GTFO | Jailbreak | 3 | 26-05-10 18:07 |
Programma's sluiten automatisch af | ruben | Jailbreak apps en thema's | 20 | 11-12-07 21:36 |
|
|