Automatisch volledig sluiten van applicaties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Ik heb gemerkt dat ik, nadat ik mijn software heb geupdate naar 4.0, veel minder lang met mijn batterij doe, maar wel altijd mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch volledig sluiten van applicaties
Goedenavond!
Ik heb gemerkt dat ik, nadat ik mijn software heb geupdate naar 4.0, veel minder lang met mijn batterij doe, maar wel altijd mijn email ophaal en online ben als ik nimbuzz ook maar even opgestart heb... dus vroeg ik mij af: is het mogelijk in te stellen dat de iPhone een applicatie gelijk volledig afsluit bij het wisselen van scherm oid? Nu blijft steeds alles aan en moet ik heel veel opladen of steeds alles in het overzichtsscherm (van het multitasken) afsluiten... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoals ik je nu begrijp is dat je het "Multitasken" weg wilt hebben?
Downgraden naar IOS 3.xx ? Zover ik heb kunnen vinden is er nog geen optie om het uit te schakelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: App's sluiten automatisch | Delvenaartje | Jailbreak | 3 | 18-04-11 12:21 |
Sluiten programma's automatisch af? | Macbook-jan | iPhone algemeen | 16 | 08-10-10 15:17 |
Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten | J090 | iPhone Apps | 2 | 05-10-10 12:27 |
iPhone: Programma's sluiten automatisch | GTFO | Jailbreak | 3 | 26-05-10 18:07 |
Programma's sluiten automatisch af | ruben | Jailbreak apps en thema's | 20 | 11-12-07 21:36 |
|
|