Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik een groot probleem. Al mijn applicaties die doen het niet meer. Als ik een applicatie opstart krijg ik namelijk alleen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4 app's opstarten en gelijk automatisch sluiten
Sinds vandaag heb ik een groot probleem. Al mijn applicaties die doen het niet meer. Als ik een applicatie opstart krijg ik namelijk alleen het opstartscherm in een flits te zien en dan sluit hij alweer. En dat is bij elke applicatie het geval. Dus is het na 2 weken gebruik alweer nodig om een dat ding te master resetten? Wat is dit voor belachelijk iets. Nog niet gejailbreakt niets.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Begin eens met hem gewoon uit en terug aan te zetten.
|
|
||||
|
||||
Meestal wil 1 app verwijderen van je iPhone en dan opnieuw installeren via Itunes ook helpen (had ik in ieder geval een aantal maanden geleden)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: App's sluiten automatisch | Delvenaartje | Jailbreak | 3 | 18-04-11 12:21 |
Sluiten programma's automatisch af? | Macbook-jan | iPhone algemeen | 16 | 08-10-10 15:17 |
iPhone: Programma's sluiten automatisch | GTFO | Jailbreak | 3 | 26-05-10 18:07 |
Cydia sluit bij opstarten gelijk weer af | afca1988 | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
Programma's sluiten automatisch af | ruben | Jailbreak apps en thema's | 20 | 11-12-07 21:36 |
|
|