Amerikaans iTunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist mijn iPad ontvangen, alleen kan ik geen programma's installeren omdat ik alleen een Nederlands iTunes account heb. Hoe kom ik aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaans iTunes account
Hallo,
Ik heb zojuist mijn iPad ontvangen, alleen kan ik geen programma's installeren omdat ik alleen een Nederlands iTunes account heb. Hoe kom ik aan een Amerikaanse? Ik heb een creditcard. Groetjes thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? | Reckless | iTunes | 3 | 23-01-09 10:15 |
Windows: Amerikaans iTunes account in Europa | mustang | iTunes | 4 | 12-07-08 23:14 |
|
|