sms terug kopieren naar I-phone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb per toeval alle sms'n van één belangrijk contact verwijderd. Ik weet dat bij het synchroniseren er een reservekopij wordt genomen op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms terug kopieren naar I-phone
Hallo,
Ik heb per toeval alle sms'n van één belangrijk contact verwijderd. Ik weet dat bij het synchroniseren er een reservekopij wordt genomen op mijn Macbook Pro. Als ik nu zou gaan synchroniseren vrees ik dat ik de huidige reservekopij zal overschrijven zodat ik de verwijderde sms'n definitief zal verliezen. Hoe zet ik deze sms'n van dit contact terug van mijn Macbook op mijn I-phone? En hoe doe ik dat zonder dat ik de sms'n van de andere contacten verlies? dank voor de bijstand Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet meer terug naar SMS overzicht | pretfred | iPhone algemeen | 1 | 10-02-11 23:22 |
Appstore bestanden terug kopieren | Jaak18 | iPhone algemeen | 3 | 15-09-10 11:10 |
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) | ivoanwiggen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-10 12:25 |
sms kopieren | r-terhofte | iTunes | 3 | 03-05-10 10:13 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|