Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem, als ik mijn sms open en ik wil terug naar het overzicht via berichten(knop) gaat hij gelijk terug naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep)
Hallo,
Ik heb een probleem, als ik mijn sms open en ik wil terug naar het overzicht via berichten(knop) gaat hij gelijk terug naar het beginscherm van de i-phone, hij valt dus gelijk uit, iemand een oplossing??? Erg irritant want ik kan nu niet meer smsen! Alvast bedankt voor de moeite!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet meer terug naar SMS overzicht | pretfred | iPhone algemeen | 1 | 10-02-11 23:22 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? | Pkiers | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 17:06 |
iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. | peaceman | Archief | 1 | 31-08-09 11:05 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|