Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het downgraden van mijn Iphone 3G van 4.0 naar 3.1.3 is mijn reservekopie overschreven. Nu heb ik via Recuva, een programma waar je verwijderde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug?
Na het downgraden van mijn Iphone 3G van 4.0 naar 3.1.3 is mijn reservekopie overschreven.
Nu heb ik via Recuva, een programma waar je verwijderde bestanden mee terug kan halen, een oude reservekopie gevonden. Deze is denk ik niet meer compleet, want als ik de Iphone wil terugzetten hierna geeft hij aan dat hij beschadigd of niet compatible is met de Iphone. Is er een manier om de reservekopieën samen te voegen, zodat ik mijn smsjes, contacten en foto's weer terug heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes "omdat reservekopie beschadigd of niet complitable is met ipod" | NoWayOut | iTunes | 12 | 29-10-12 10:21 |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
Ongeacht reservekopie, bij ander simkaart geen smsjes | arashrsf | iPhone algemeen | 0 | 18-09-10 15:20 |
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) | ivoanwiggen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-10 12:25 |
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? | eric.soul | iPhone algemeen | 7 | 19-10-08 14:20 |
|
|