Geen signaal iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kennissen van mij hebben me gevraagt om hun iphone aan het praat te krijgen. denk dat ze die telefoon ergens gevonden hebben. ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen signaal iphone?
Kennissen van mij hebben me gevraagt om hun iphone aan het praat te krijgen. denk dat ze die telefoon ergens gevonden hebben. ik heb de telefoon nu geupdate naar ios 4. en de bijbehorende simkaart van de provider (O2) erin gestoken. Nu herkent itunes wel de telefoon, en heb het met succes kunnen activeren, maar het ontvangt absoluut 0% signaal. iemand enig idee hoe dat komt en verholpen kan worden? of ligt het eraan dat de kaart pre paid is?
mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS 4.3.1 geen vodafone signaal | remcov250 | Jailbreak | 12 | 04-04-11 18:05 |
iPhone: iPhone 3G 4.2.1 cw, geen bereik/signaal??? | flashingst | Jailbreak | 5 | 15-02-11 20:52 |
Iphone 3G ontvangt geen gps signaal. | hamer49 | iPhone Navigatie | 10 | 08-01-11 23:50 |
TomTom: Geen gps signaal iphone 4 met carkit | DeGier | iPhone Navigatie | 5 | 16-11-10 18:24 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
|
|