Geen gps signaal iphone 4 met carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met mij iphone 4 32gb met tomtom europa. Als ik mijn iphone niet in de houder van tomtom heb dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen gps signaal iphone 4 met carkit
Hallo,
ik heb een probleem met mij iphone 4 32gb met tomtom europa. Als ik mijn iphone niet in de houder van tomtom heb dan doet hij het gewoon maar zodra ik hem in de tomtom houder doe heb ik geen gps signaal meer. Dit is na de laatste update geweest en de 3gs van mijn vriendin doet het nog wel in dezelfde houder (zonder de update). Iemand ervaring met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
TT houder defect...ermee terug gaan.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me stug, TS geeft aan dat het ding wel werkt met de 3GS van zijn vriendin.
@DeGier: Gebruik je wel het/een hulpstukje voor je iPhone 4, zodat er goed contact wordt gemaakt?
|
|||
|
|||
Ja ik gebruik wel een adapter! En hij heeft wel gewerkt met mij iPhone 4 alleen na update v1.5 doet hij het niet meer!
|
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat software als enige probleem kan veroorzaken. Heb je contact gezocht met TomTom?
Misschien TomTom van de iPhone verwijderen en opnieuw installeren? |
|
|||
|
|||
Ja dat kan ik proberen...is verwijderen van de iphone en dan opnieuw aan itunes hangen dan voldoende?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen GPS singnaal meer met en zonder TOMTOm carkit holder | robel2011 | iPhone Navigatie | 1 | 20-03-11 17:16 |
Iphone 3G ontvangt geen gps signaal. | hamer49 | iPhone Navigatie | 10 | 08-01-11 23:50 |
TomTom: geen gps signaal | djsteven | iPhone Navigatie | 23 | 11-10-10 22:07 |
Hardware: Geen GPS signaal | sjorriss | iPhone Navigatie | 55 | 14-07-10 09:00 |
geen gps signaal tt | iphoneremon | Archief | 1 | 19-08-09 16:48 |
|
|