welke iphone cloon als beste getest discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten welke iphone cloon nou als beste is getest. Ik wil graag een namaak halen maar welke is nou het beste??? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke iphone cloon als beste getest
Ik zou graag willen weten welke iphone cloon nou als beste is getest.
Ik wil graag een namaak halen maar welke is nou het beste??? Ik heb een i9+++ gezien en een iphone 3gs, welke is het beste en lijkt het meest op de Apple iphone. Groeten Judith |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Klonen en Killers.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
PinPhone 3gs
|
|
|||
|
|||
iPhone 3GS is geen iPhone kloon het is de iPhone zelf
|
|
|||
|
|||
Iphone 3GS is gewoon de beste.
|
|
|||
|
|||
Haha iPhone 3Gs is inderdaad gewoon de nieuwste versie van de iPhone, dus als het een typfout is moet je dat even verbeteren en anders natuurlijk gewoon de iPhone 3Gs kopen!
|
|
|||
|
|||
De pinphone is absoluut de beste fake.. Ben er zelf bijna ingetrapt toen iemand me wilde oplichten, toen hij de pinphone in een 3GS doosje had gedaan >_>
Maar als je hem eenmaal opstart merk je aan de beeld kwaliteit en het touchscreen dat het een fake is. Maar verder qua uiterlijk lijkt die heel goed |
|
|||
|
|||
Je kan beter een goede touchscreen kopen van een ander merk dan een fake iphone, de meeste hebben amper iets weg van een iphone.
|
|
|||
|
|||
ik ehb nog een SciPhone I9+++ liggen, te koop. Hij ziet er echt herzelfde uit, maar geen apps, mindergoed touchscreen en dat soort dingetjes.
De originele is cker beter maar ook duurde haha |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke voetbal App is de beste? | Ramniv | iPhone Apps | 59 | 24-04-11 23:46 |
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? | Brinkster | Unlock | 16 | 04-02-09 20:03 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|