iPhone 3G 4.1 JAILBREAK KLAAR! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbreak iPhone 3G iOS 4.1 with PwnageTool [Guide] | Redmond Pie Eindelijk Nu nog op een windows versie wachten, en dan eindelijk gedaan met die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G 4.1 JAILBREAK KLAAR!
Jailbreak iPhone 3G iOS 4.1 with PwnageTool [Guide] | Redmond Pie
Eindelijk Nu nog op een windows versie wachten, en dan eindelijk gedaan met die rotlag op 4.0.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mooizo ik kan niet wachten om mijn oude 3g weer sneller te krijgen 4.0.2 is echt crap
|
|
||||
|
||||
Werkt dit ook met iPhone 3gs new bootrom?
|
|
|||
|
|||
niet raar bedoeld hoor nigel maar als je goed leest staat er dat hij voor de 3G is dus wat denk je zelf?
|
|
||||
|
||||
Omdat dat meestal onder 3g ook valt....
|
|
|||
|
|||
mischien kan het wel mits het dan de iPhone 3GS met oude bootrom (tot week 40 van 2009) is
nope anders had het er wel bij gestaan |
|
||||
|
||||
Hoe weet je welke week je heb, iets met je serienummer toch? Maar heb mijne net 1 maand dus lijkt me eigelijk sterk
|
|
|||
|
|||
tja ik weet het zo ook niet voor je.
ik heb altijd met een jailbreak gewerkt en als je alles goed doorleest hier op het forum dan kom je er wel uit . succes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Werkt dit echt?
Heeft iemand het al geprobeerd FF |
|
||||
|
||||
weer niet voor de 3gs gebruikers
|
|
|||
|
|||
als je 3de en 4de cijfer onder de 40 is heb je oude bootrom
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit werkt: Jailbreak iPhone 3G op 4.1 zonder bel-app te verliezen | iPhowned.nl telefoon app gaat ook niet weg.
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak ga, maar unlock nog niet... Basband kan je niet downgraden |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G met modemfirmware 05.13.04 en versie 4.0 (8A293)
Welke thread moet ik nu volgen? Ik wil overigens alleen jailbreaken...niet unlocken. (Heb T-mobile) |
|
||||
|
||||
Omdat hier al een verzameltopic over loopt kan dit topic dicht. Gelieve de discussie daar voort te zetten
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in reparatie klaar en nu? | Dreissen | iPhone algemeen | 1 | 24-11-09 23:56 |
Tomtom voor Iphone is klaar !? | yoscka | Archief | 3 | 16-08-09 13:18 |
|
|