Iphone in reparatie klaar en nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ergens 2 weken terug mijn iphone naar een t-mobile winkel gebracht. Hij werd netjes ingepakt en door hun verstuurt. Kan mooi de status ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in reparatie klaar en nu?
Ik heb ergens 2 weken terug mijn iphone naar een t-mobile winkel gebracht.
Hij werd netjes ingepakt en door hun verstuurt. Kan mooi de status zien op mijn my t-mobile. Nu staat er ongeveer dit: 1 Reparatie verzoek is ingediend 2 Reparatie wordt uitgevoerd 3 Resultaat van de reparatie Je toestel kan opgehaald worden in de T-Shop. Let op: krijg je de bevestiging dat je het toestel kunt ophalen in de T-Mobile Shop? Dan duurt het nog maximaal 3 werkdagen voordat je het toestel daadwerkelijk kunt ophalen. Betekend dit ook dat hij vervangen/gemaakt is of zegt dit alleen dat erna gekeken is? Bedankt! (Ben namelijk weer blij als ik hem terug heb) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ga er maar vanuit dat je een refurbished toestel hebt gekregen aangezien ze geen herstellingen uitvoeren aan een toestel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G 4.1 JAILBREAK KLAAR! | Firefist | Jailbreak | 16 | 21-09-10 22:51 |
iPhone klaar maken voor verkoop? | Luckysunnie | iPhone algemeen | 4 | 27-10-09 17:41 |
Tomtom voor Iphone is klaar !? | yoscka | Archief | 3 | 16-08-09 13:18 |
|
|