Veilig updaten 3gs van 3.1.3 naar 4.0?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik zit met het volgende probleem, Ik heb een iPhone 3gs new bootroom op 3.1.3 en ik zou deze graag willen updaten naar 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veilig updaten 3gs van 3.1.3 naar 4.0??
Hallo ik zit met het volgende probleem,
Ik heb een iPhone 3gs new bootroom op 3.1.3 en ik zou deze graag willen updaten naar 4.0 of 4.0.1. Maar hoe moet dit precies? Als ik op shift herstel doe en dan 4.0 selecteer krijg ik uiteindelijk een foutmelding, volgens mij wil hij dat ik alleen maar naar 4.1 update?? Hoe krijg ik het voor elkaar om hem veilig te updaten van 3.1.3 naar 4.0? Moet ik dan eerst op 3.1.3 jailbreaken en dan shsh gegevens opslaan of zoiets? Alvast bedankt voor jullie hulp!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt inderdaad alleen updaten naar 4.1
Apple is gestopt met het uitdelen van 4.0.2 of jonger. Je kunt dus het beste even wachten op de jailbreak (en unlock) voor 4.1 |
|
|||
|
|||
Dus is het op geen enkele manier mogelijk om van 3.1.3 naar 4.0 te updaten?
|
|
||||
|
||||
Enkel naar 4.1
|
|
|||
|
|||
Als je hem toch jailbreakt op 3.1.3 en dan de shsh bestanden opslaat kan je toch via een omweg wel met iTunes naar 4.0 upgraden???
Ik weet namelijk dat het kan maar weet niet precies hoe, dus het zou fijn zijn als iemand mij wel kan vertellen hoe het moet. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Het zou fijn zijn als ik nog een reactie van iemand zou krijgen....
|
|
|||
|
|||
Heb je je SHSH opgeslagen bij Cydia?
Wanneer niet ..... doe het alsnog voor 3.1.3 en waarschijnlijk slaat hij automatisch 4.0, 4.0.1, en 4.0.2 op. Dan moet je je computer klaarmaken om deze opgeslagen handtekening van jouw iPhone te kunnen gebruiken. Deze handleiding gaat over andere iOS (3.1.3 naar 3.1.2), maar het principe blijft hetzelfde.Aan het einde beschrijft de handleiding dat je vanaf DFU de nieuwe iOS kunt installeren. Downgrade iPhone 3GS OS 3.1.3 to 3.1.2 With Cydia SHSH | jailbreak Dan ga je naar: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From om je originele iOS te halen. Jij wilt naar 4.0, maar ik zou naar 4.0.1 gaan .... die loopt een stuk lekkerder en kun je ook weer jailbreaken. Je hebt dan nodig de: 4.0.1 (3GS): iPhone2,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw Veel plezier
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad3.2.2 JB, kun je veilig updaten naar 4.2? | Amiga | Jailbreak | 5 | 29-01-11 00:02 |
iPhone: Gejailbreakte iphone 4.1 veilig updaten naar 4.2?? | Sprintking | Jailbreak | 4 | 30-11-10 11:49 |
help!: veilig updaten Iphone version 1.1.1? | vansantvoort | Archief | 1 | 26-06-08 20:57 |
kan ik dit veilig updaten? | imprezaturbogirl | Archief | 1 | 24-05-08 00:22 |
Mac OS X: iTunes veilig updaten? | Martijn Snels | iTunes | 4 | 16-02-08 06:48 |
|
|