iTunes veilig updaten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of ik iTunes nu veilig kan updaten zonder dat er iets loos gaat met mijn iPhone. Kan iemand mij hierover uitsluitsel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes veilig updaten?
Ik vroeg me af of ik iTunes nu veilig kan updaten zonder dat er iets loos gaat met mijn iPhone. Kan iemand mij hierover uitsluitsel geven. Ik zou namelijk graag updaten aangezien ik ook een AppleTV heb en die dadelijk de rentals ondersteund.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Itunes kan je veilig updaten
|
|
|||
|
|||
Mooi, dadelijk een US iTunes account aanmaken en lekker filmpjes gaan huren en ondertussen wachten op de 1.1.3 gehackte update voor me iPhone
|
|
||||
|
||||
en albumart opzoeken ^^ Kwam er laatst achter, had altijd stapels zwarte albums in m'n coverflow, nu zijn ze netjes gevuld met plaatjes. Accountje aanmaken in de store en naar albumart zoeken, werkt heerlijk!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gebruik altijd bol.com om artwork te vinden voor iTunes.... Als je me in de goede richting kunt sturen...graag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad3.2.2 JB, kun je veilig updaten naar 4.2? | Amiga | Jailbreak | 5 | 29-01-11 00:02 |
iPhone: Gejailbreakte iphone 4.1 veilig updaten naar 4.2?? | Sprintking | Jailbreak | 4 | 30-11-10 11:49 |
iPhone: Veilig updaten 3gs van 3.1.3 naar 4.0?? | hockeyboer | Jailbreak | 6 | 22-09-10 13:38 |
help!: veilig updaten Iphone version 1.1.1? | vansantvoort | Archief | 1 | 26-06-08 20:57 |
kan ik dit veilig updaten? | imprezaturbogirl | Archief | 1 | 24-05-08 00:22 |
|
|