iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/72568-jailbreak-voor-iphone-3g-itouch-2g-ios4-1-redsn0w-verzameltopic.html)

panisb 13-10-10 19:51

met redsnow. gewoon tutorial volgen en het ging als een trein.

jordywos 13-10-10 19:52

ja maar jij heb een iphone, met de ipod gaat het niet :S

Keen 14-10-10 14:47

als ik .ipsw file download voor me iTouch dan krijg ik heel veel bestanden,
wat kan ik hieraan doen ?

jordywos 14-10-10 15:26

Klopt dat is een fout, sommige ispw bestanden zijn niet te downloaden, hij geeft dan inderdaad verkeerde bestanden aan.

Via firebunks.de (ofzoiets) kan je 3.1.2 wel downloaden in het goede bestand (ispw) hoe het kan dat sommige niet kunnen is mij ook een raadsel.

babylicious 14-10-10 16:49

Geweldig!! Mij is het gelukt bij touch 2g 4.1..
Ik weet niet zoveel van pc's maar dit was overduidelijk makkelijk en het lukte in een keer.. Ik wou het zelf eens proberen nadat ik lekker slim was geweest om mijn gejailbreakte ipod te updaten..:o

jordywos 14-10-10 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babylicious (Bericht 585211)
Geweldig!! Mij is het gelukt bij touch 2g 4.1..
Ik weet niet zoveel van pc's maar dit was overduidelijk makkelijk en het lukte in een keer.. Ik wou het zelf eens proberen nadat ik lekker slim was geweest om mijn gejailbreakte ipod te updaten..:o

MC model??

Welk progje?

babylicious 14-10-10 19:36

Nee mb, met redsnow die staat aangegeven.

smittie-4 14-10-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordywos (Bericht 585136)
Klopt dat is een fout, sommige ispw bestanden zijn niet te downloaden, hij geeft dan inderdaad verkeerde bestanden aan.

Via firebunks.de (ofzoiets) kan je 3.1.2 wel downloaden in het goede bestand (ispw) hoe het kan dat sommige niet kunnen is mij ook een raadsel.

hebben gewoon extensie van rar bestanden.
rename tot ispw en je bent klaar.

jordywos 14-10-10 20:19

hoe dan? stappen? :P

babylicious 14-10-10 20:37

Die stappen staan in dit topic beschreven, op pagina 1

Kars81 15-10-10 09:52

Gisteren m'n iPhone 3G naar 4.1 gebracht, ging prima :)
Daarna met redsn0w de JB uitgevoerd, no problemo :) Tijdens opstarten van Cydia begon het beeld te knipperen, maar dit is opgelost na de updates.

Vanmorgen m'n Cydia apps weer geïnstalleerd, samen met zToggle.
Daarna in zToggle de 'background' functionaliteit aangezet, wat resulteerde in een constant respringende iPhone. Na 4 keer ging ie in de reboot, nu ben ik m'n bel-icoon kwijt.. :(
-edit- batterijpercentage is ook weg.

Wordt vanavond een restore..

arneiphone3g 17-10-10 12:35

als ik die 3 belangrijke stappen heb gedaan, dan zegt hij uplead ramdisk maar daarna zegt windows: this program has stopped working, en op het screen van mijn iphone blijft staan: downloading jailbreak data... weet iemand wat ik nu moet doen, of gewoon wachten?

spysical 17-10-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arneiphone3g (Bericht 586918)
als ik die 3 belangrijke stappen heb gedaan, dan zegt hij uplead ramdisk maar daarna zegt windows: this program has stopped working, en op het screen van mijn iphone blijft staan: downloading jailbreak data... weet iemand wat ik nu moet doen, of gewoon wachten?

Probeer eerst even te wachten. Als JB dan niet is gelukt, zou ik het even opnieuw proberen.

LastBoyScout 17-10-10 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arneiphone3g (Bericht 586918)
als ik die 3 belangrijke stappen heb gedaan, dan zegt hij uplead ramdisk maar daarna zegt windows: this program has stopped working, en op het screen van mijn iphone blijft staan: downloading jailbreak data... weet iemand wat ik nu moet doen, of gewoon wachten?

Gebruik je Windows 7? Zorg dan dat het JB programma "als Administrator" wordt gestart én dat je in de eigenschappen de compatibiliteits mode: "Windows XP-SP3" is gekozen. Dit is een bekend fenomeen met Redsnow.

bosschenaren 17-10-10 17:59

http://i56.tinypic.com/2ltko03.png

Krijg ik, in WinXP.
Beetje hetzelfde al hierboven eik dus...

Hadouken 18-10-10 11:37

Beste Iphoneclubbers,
Ik heb mijn Iphone gejailbreaked met redsn0w 0.9.6.1b
Alles is vlekkeloos verlopen. Echter heb ik nu netwerk problemen. Wi-Fi doet het gewoon. Ik heb echter geen internet meer, 3g en het " gewone" trage netwerk doen het niet meer.
Dit is erg vervelend en ik kan er nergens iets over vinden.
Hebben meer mensen hier problemen mee en zijn er eventueel oplossingen?
Bij voorbaat dank.

Kars81 18-10-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bosschenaren (Bericht 587140)
http://i56.tinypic.com/2ltko03.png

Krijg ik, in WinXP.
Beetje hetzelfde al hierboven eik dus...

Ik had hetzelfde, reboot je pc en schakel je antivirus even uit.
Run redsn0w wel vanaf de c:\ schijf.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hadouken (Bericht 587453)
Beste Iphoneclubbers,
Ik heb mijn Iphone gejailbreaked met redsn0w 0.9.6.1b
Alles is vlekkeloos verlopen. Echter heb ik nu netwerk problemen. Wi-Fi doet het gewoon. Ik heb echter geen internet meer, 3g en het " gewone" trage netwerk doen het niet meer.
Dit is erg vervelend en ik kan er nergens iets over vinden.
Hebben meer mensen hier problemen mee en zijn er eventueel oplossingen?
Bij voorbaat dank.

Probeer bij Instellingen je netwerkinstellingen te herstellen.
Anders via iTunes herstellen en opnieuw JB'en.

Hadouken 18-10-10 17:18

bedankt man, haha dat ik dat vergeten was! gewoon ff netwerk instellingen herstellen. :p

arneiphone3g 18-10-10 17:26

het is gelukt, danku :)

noon 19-10-10 13:18

Hatsikidee, toch wel handig die handleiding..
**toch krijg ik het elke keer weer benauwd als mijn iphone in dfu mode wordt gezet**


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.