iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/72568-jailbreak-voor-iphone-3g-itouch-2g-ios4-1-redsn0w-verzameltopic.html)

Guest-201207021802 20-11-10 12:29

Het is mij ook gelukt om mijn iPhone 3G te Jailbreaken naar iOS 4.1 met redsnOw.

Ging vlotjes alleen moet je er wel voor zorgen dat je voordat je JB't iOS 4.1 geïnstaleerd hebt via iTunes :d

iphone_me 22-11-10 20:34

Hoe jailbreak ik mijn mijn 3G op iOS4.1
 
Wil mijn Iphone 3G jailbreaken op iOS 4.1. Moet nog wel ff met deze telefoon.
Laatste keer ging het mis met Pwnagetool 4.1 en toen geen telefoon (KPN) meer.
Gelukkkig kunnen herstellen naar 4.1. Mijn baseband is nu 05.14.02.
Gisteren geprobeerd op Mac met Redsn0w 0.96b1 maar is mislukt, in de stress misschien toch iets fout gedaan?
Door alle mogelijkheden en manieren zie ik door de bomen het bos niet goed meer.
Kan iemand mij helpen toch de telefoon te JB'en ben er beetje huiverig door de reacties welke mislukt zijn.

King1987 22-11-10 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone_me (Bericht 603443)
Wil mijn Iphone 3G jailbreaken op iOS 4.1. Moet nog wel ff met deze telefoon.
Laatste keer ging het mis met Pwnagetool 4.1 en toen geen telefoon (KPN) meer.
Gelukkkig kunnen herstellen naar 4.1. Mijn baseband is nu 05.14.02.
Gisteren geprobeerd op Mac met Redsn0w 0.96b1 maar is mislukt, in de stress misschien toch iets fout gedaan?
Door alle mogelijkheden en manieren zie ik door de bomen het bos niet goed meer.
Kan iemand mij helpen toch de telefoon te JB'en ben er beetje huiverig door de reacties welke mislukt zijn.

Als je afhankelijk bent van de unlock, kan je er niets meer mee, 05.12.04 is niet te unlocken.

Jailbreaken: gebruik greenpoisen. Oersimpel en erg makkelijk!

iphone_me 23-11-10 20:48

jailbreaken 3G iOS4.1
 
In het algemeen overzicht staat greenpoisen er niet bij, alleen 3GS..
Een letter is snel vergeten, 3G of 3GS.
Ik heb op iClarified nog tutorial bekeken, maar ook daar wisselende reacties over geslaagde jailbreak.

mojo42 28-11-10 22:56

werkt perfect!

Fireball 28-11-10 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 603445)
Als je afhankelijk bent van de unlock, kan je er niets meer mee, 05.12.04 is niet te unlocken.

Jailbreaken: gebruik greenpoisen. Oersimpel en erg makkelijk!

Vaaf vandaag ook UNLOCK!!!!!

XIII 28-11-10 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fireball (Bericht 607131)
Vaaf vandaag ook UNLOCK!!!!!

Ja, maar die bespreken we in dit topic.

Graag on-topic blijven! (dus geen unlock vervolg hier)

Daniel2929 05-12-10 11:38

Echt precies gedaan wat er staat. Ik krijg alleen een appeltje te zien en het scherm zegt "wait until....". Even later springt mijn iphone weer aan ZONDER jailbrake.

wittemuis 07-12-10 14:32

hoi ik hoop dat ik het goede topic zit,

ik heb 4.0.2 erop en probeer hem opneuw te jailbreaken maar kom er niet uit (blond) :D
ik ben echt nog een leek, kan iemand mij opweg helpen?
wil erg graag mijn phone weer in kerst styl.

groetjes een blond mutsje

gruijtersrob 19-01-11 10:28

Hallo,

Ik heb een Iphone 3g, met ios 4.2.1, die ik moest jailbreaken omdat de fijne mensen van t-mobile mijn gegevens kwijt waren, en ik dus niet gratis kon laten unlocken. Dus jailbreak nodig.

Jailbreak toegepast met Redsnow 5.9.6B5, gelezen dat ik mn baseband om moest laten zetten naar 6.15. Dit gedaan. Nu doet mn Iphone het gewoon weer, Cydia staat er met icoon op, heb ik gewoon weer vol bereik met mn KPN sim only, ik kan weer sms-en en sms ontvangen, en ik kan gebeld worden.

ECHTER, IK KAN ZELF NIET BELLEN! TELEFOON ICOONTJE IS WEG (niet verborgen volgens mij, want via zoeken op Iphone vind ik ook niets). Als ik in mijn contacten kijk, dan probeer te bellen, doet ie ook niets...

WAT TE DOEN? (ps, ik kan bij Instellingen > geluiden ook niet in..)

JornZ 19-01-11 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gruijtersrob (Bericht 630058)
Hallo,

Ik heb een Iphone 3g, met ios 4.2.1, die ik moest jailbreaken omdat de fijne mensen van t-mobile mijn gegevens kwijt waren, en ik dus niet gratis kon laten unlocken. Dus jailbreak nodig.

Jailbreak toegepast met Redsnow 5.9.6B5, gelezen dat ik mn baseband om moest laten zetten naar 6.15. Dit gedaan. Nu doet mn Iphone het gewoon weer, Cydia staat er met icoon op, heb ik gewoon weer vol bereik met mn KPN sim only, ik kan weer sms-en en sms ontvangen, en ik kan gebeld worden.

ECHTER, IK KAN ZELF NIET BELLEN! TELEFOON ICOONTJE IS WEG (niet verborgen volgens mij, want via zoeken op Iphone vind ik ook niets). Als ik in mijn contacten kijk, dan probeer te bellen, doet ie ook niets...

WAT TE DOEN? (ps, ik kan bij Instellingen > geluiden ook niet in..)

Heb je de correcte firmware gebruikt bij het jailbreaken met redsn0w?

gruijtersrob 19-01-11 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 630059)
Heb je de correcte firmware gebruikt bij het jailbreaken met redsn0w?

Volgens mij heb ik wel de juiste ISPW versie geselecteerd.. anders zou ik nu toch ook niet gebeld kunnen worden? Of zie ik dit verkeerd (ben niet zo;n grote expert)...

Firmware is nu 6.15.00, moet ik nu alles terugzetten, of wat kan ik doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.