Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joentjeFCT Sorry,ff over heen gekeken haha...lol No problem... ik had er vanmiddag ook moeite mee.. Wilt het bij jou lukken ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
unlockappleiphone
Laatst gewijzigd door karpermad; 05-10-10 om 22:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En sommige dingen in het filmpje zijn echt onzin. Overigens, Welk "professioneel" bedrijf die dit product ook aan Apple medewerkers verleend zet er zulke muziek onder ? Meer een soort muziek van een stel gastjes van 16/17. Maar je kan het altijd proberen marco ;-) |
|
|||
|
|||
op welke website kan je de status van de unlock van de 4.1 opvolgen? Zit hier zelf met iphone 4 met 4.1.
|
|
|||
|
|||
Ja wanneer komt de JB voor de iphone 4 4.1 nou eens uit....
Word beetje ongeduldig!... grrr |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ervaarde dit zelf ook zojuist. bron : Jailbreak iOS 4.1 using Sn0wbreeze 2.0.2 Tutorial | iPhone Blogr |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Neem aan dat als er info is dat erop komt te staan ?! Vaaaaaaag.... |
|
|||
|
|||
Ik ben nu al de nodige uren aant googlen maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal;
Verwacht wordt dat er vandaag of morgen de jaibreak voor 4.1 uitkomt. Hier zit wel hacktivation in, maar er wordt nog niet gewerkt aan een unlock. Als ik de GreenPois0n JB gebruik kan ik daarna mijn Telfort sim gebruiken in mijn iPhone 4? Of moet ik hiervoor wachten tot een unlock uitkomt? |
|
||||
|
||||
Nee, dat gaat niet. Je zal moeten wachten op een unlock.
|
|
||||
|
||||
Het duurt nu wel erg lang die vent van Geohot zei met een paar dagen,maar we zijn ondertussen al weer een anderhalf week verder.Zoals ik het zie is dan niet een paar dagen.En op zijn site Geohot worden we ook mooi aan het lijntje gehouden..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mij kan er gewoon niet in dat die voor de MAC al uit is als ik het goed begrijp.Ik snap dus niet waarom dat dan voor windows dan zo lang moet duren,is daar een reden voor??
|
|
||||
|
||||
De officiële 4.1 jailbreak is ook nog niet uit voor Mac. Je moet je misschien eerst even inlezen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
GreenPois0n: GreenPois0n |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|