Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joentjeFCT Ik lees me een ongeluk de laatste dagen dus ik kan ook wel eens een regeltje over het hoofd zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Oke,dan gaat al het andere de prullenbak in vanaf dit moment!!bedankt,maar wat duurt wachten soms lang haha.
|
|
|||
|
|||
Greenpois0n heeft zojuist een ETA gekregen, 10/10/10 om 10:10:10 GMT = 12:10:10 Nederlandse tijd
Bron: Twitter Er is een nieuw topic voor aangemaakt; https://forum.iculture.nl/f1/ch...0-10-10-a.html |
|
||||
|
||||
Graag hier verder gaan voor de nieuwe geplande jailbreak: https://forum.iculture.nl/f1/ch...0-10-10-a.html
|
||||
|
||||
Wat is het twitter bericht??een link??
|
|
|||
|
|||
iPod touch 2 MC is te jailbreaken.
Alleen is het een tethered jailbreak. Maar het kan (zie programma redsn0w) toch gewoon?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb redsnow en snowbreeze getest op mijn 3G os 4.1. Maar krijg in itunes alleen maar de melding 1600 en 1604.
Nu zie ik alleen maar een apple logo op mijn iphone. :/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er ook al bekend of er al jailbreak is voor de iphone 4 met het versie, 4.0.2, ik heb wel verhalen gehoord dat het Zondag op 10-10-2010 uit zal komen.
|
|
||||
|
||||
//Alle informatie mbt Limera1n is nu opgenomen in post #1.
|
|
|||
|
|||
heb je al iets gevonden waardoor het wel werkt? want ik heb namelijk het zelfde probleem :S @ Pringle
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er al Jailbreak uit voor de iPhone 4 met versie 4.0.2, maar ik heb het nog niet geprobeerd, het is best ingewikkelder dan de vorige jailbreak . Weet iemand een makkelijker manier om het te breaken :$.
|
|
||||
|
||||
Is er al een manier om iPod touch 2gen 8gb mc 4.1 unthethered te jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Weet iemand misschien hoe dat programmaatje heet waarmee je kan zien of je iPhone gejailbreaked is. Hiermee kon je geloof ik ook zien of je iPhone unlocked is.
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er is wel een programma dat voorspelt of een jailbreak of unlock kan: f0recast. Bedoel je dat misschien?
|
||||
|
||||
JUIST!! Die bedoelde ik! Bedankt, ga meteen ff kijken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vandaag mijn iphone terug gekregen (een nieuwe dus ) wel 2 weken moeten wachten er op.
gelijk gejailbreakt heb nieuwe bootrom mc model (mc140dn) versie 4.1 modemfirmware 05.14.02. en alles werkt perfect oh ja gejailbreakt met Limera1n Laatst gewijzigd door ronaldokloos; 11-10-10 om 23:36. |
|
|||
|
|||
Vraagje: Ik heb een simlocked iPhone 4 (4.0.2) die nog geactiveerd moet worden met een Phonebook SIM. Kan ik hem nu met TinyUmbrella updaten naar 4.1 en dan jailbreaken zonder dat ie eerst geactiveerd is? Want anders moet ik nu z.s.m. een Phonebook SIM zien te regelen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|