Jailbreak mislukt, help aub!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me iphone 3g 16gb zwart kunnen jailbreaken door middel van redsn0w alleen nu doet me iphone helemaal gek: dat belicoontje die onderin hoort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak mislukt, help aub!!!
Ik heb me iphone 3g 16gb zwart kunnen jailbreaken door middel van redsn0w alleen nu doet me iphone helemaal gek: dat belicoontje die onderin hoort te staan is weg, ik heb wel dat cydia maar hij geeft een error aan en als ik hem uit wil doen moet dat met home menu en powerbutton te gelijk als ik alleen powerbutton doe en dan uitzet met dat sleepding dan start hij gewoon opnieuw op?
Er werd toen op dit forum de volgende sofware aangeraden om te installeren. Ik heb hem in dfu mode gezet en dat geeft itunes ook aan alleen als ik die software wil installeren geeft itunes na enige tijd de volgende foutmelding aan. De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1602). Ik hoop dat iemand me kan helpen Dit was de link naar de software https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 13:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik iReb om de 16xx foutmelding te omzeilen.
|
|
|||
|
|||
De fouten van redsn0w waren allang duudelijk en kon je makkelijk terug lezen op het forum, en dus meer geschikt voor itouch. Zoals hier boven is gezegd gebruik ireb om de 16xx fout meldingen te omzeilen
- need-iPhone vanaf iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
!aub help! 4.1 / 05.14.02 jailbreak/unlock | Paultjuh1988 | Jailbreak | 3 | 24-12-10 16:04 |
Update en jailbreak help AUB !! | wimmarijke | Jailbreak | 8 | 27-11-10 12:40 |
Jailbreak hulp aub | HamzaS | Jailbreak | 3 | 22-11-10 18:23 |
Iphone 3g 8gb jailbreak help aub! | Soltani | Archief | 1 | 05-04-10 09:42 |
jailbreak mislukt | herberts | Unlock [archief] | 6 | 12-12-07 15:14 |
|
|